• پنجشنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۳ / ۲۲:۰۰
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403041409726
  • خبرنگار : 50682

دعوت فرمانداران شهرستان‌های غرب استان تهران از مردم، برای مشارکت در انتخابات

دعوت فرمانداران شهرستان‌های غرب استان تهران از مردم، برای مشارکت در انتخابات

ایسنا/تهران فرمانداران شهرستان‌های غرب استان تهران با انتشار پیام‌هایی از مردم دعوت کردند تا مشارکت چشمگیری در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری داشته باشند.

به گزارش ایسنا؛ علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار در خصوص مشارکت مردم در این انتخابات اظهار کرد: کشور ما ایران، بار دیگر در آستانه یک تصمیم بزرگ و سرنوشت ساز قرار گرفته است. فردا باز هم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری همدلی و وحدت خودمان را در مقابل جهانیان به نمایش خواهیم گذاشت زیرا انتخابات صحنه به نمایش گذاشتن وحدت، عظمت، جلال و شکوه ملت بزرگ ایران است. 

وی در ادامه افزود: از تمامی مردم شهید پرور، ولایی و همیشه در صحنه شهرستان شهریار دعوت می‌کنم تا یک بار دیگر حضور گسترده و حداکثری پای صندوق‌های رای داشته باشند و در این رویداد حساس سیاسی نقش آفرینی کنند.

حسین حبیبی فرماندار شهرستان اسلامشهر با اشاره به انتخابات پیش رو تصریح کرد: کمتر از ۲۴ ساعت دیگر با برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فاصله داریم. فرصت حضور در انتخابات، و مشارکت در تعیین سرنوشت، حقی است که برای شما مردم پیشبینی شده است که نبابد آن را از دست بدهید. اگر ما می خواهیم برای فرزندان، شهر و کشور خودمان شرایط خوبی را رقم بزنیم بهترین کار شرکت در انتخابات و استفاده از حق رای است.

وی تاکید کرد: بنده همه تلاش خود را انجام دادم تا شرایط خوبی برای تحول در زیرساخت های شهرستان فراهم شود. به لطف خدا و رویکرد دولت مردمی شهید رئیسی عزیز، هم افزایی مسئولین و اصحاب رسانه، فضای خوبی در حوزه تحول در زیر ساخت‌ها فراهم شد که شما از نزدیک شاهد بعضی از آن ها بودید. از همه همشهریان و عزیزانی که در این شهرستان ساکن هستند تقاضا می کنم که فردا از فرصت حضور در انتخابات استفاده کنند و آن چیزی که صلاح خودشان است را انتخاب کنند.

عبدالله نوحی فرماندار شهرستان بهارستان گفت: روز جمعه ۱۵ تیرماه مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار خواهد شد. امروز دوستان عزیز ما در حال آماده سازی صندوق های أخذ رای در شهرستان هستند. فردا نیز از ابتدای صبح، ارسال صندوق های أخذ رای به شعبات انجام خواهد شد. از همه مردم تقاضا داریم که با حضور حداکثری خود پای صندوق های رای انتخاباتی پرشور را رقم بزنند تا آن چه که دغدغه حضرت آقا برای برگزاری یک انتخابات حداکثری است با حضور همه ملت عزیز ما به خصوص مردم شهرستان بهارستان محقق شود.

امید احمدی فرماندار شهرستان بهارستان ضمن تاکید بر برگزاری انتخابات با شکوه و سالم خاطر نشان کرد: هدف ما برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم است که به همین دلیل، تمامی اقدامات لازم صورت گرفته است تا مردم بتوانند در کمال آرامش و امنیت در این رویداد مهم شرکت کنند.

وی در ادامه افزود: مردم ما با حضور پر شکوه خود در دور دوم انتخابات باعث سربلندی نظام اسلامی ایران خواهند شد و برگ زرین دیگری به افتخارات این سرزمین اضافه می گردد.

امین اسدی سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد و وحید گلی کانی فرماندار شهرستان قدس نیز در پیامی از مردم درخواست کردند تا حضوری حداکثری و ارزشمند پای صندوق های رای داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۴-۱۵ ۰۵:۴۲

سلام حتماشرکت خواهیم کرد انشالله ایران همیشه سربلنداست همه باهم برای ایرانی آبادوسربلند.