• پنجشنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۷
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403041409461
  • خبرنگار : 50659

برنده جایزه نوبل ایرانی:

مردم به طور چشم‌گیر و با شکوه در حد ایران و ایرانی در انتخابات شرکت کنند

مردم به طور چشم‌گیر و با شکوه در حد ایران و ایرانی در انتخابات شرکت کنند

ایسنا/اردبیل برنده جایزه البرز معروف به جایزه نوبل ایرانی اظهار کرد: مردم به طور چشم گیر و با شکوه در حد ایران و ایرانی در انتخابات شرکت کنند و بعد از انتخابات نیز تسلیم آراء اعلام شده باشند و برای توسعه ایران با فرد منتخب همکاری کنند.

میلاد پیران حمل‌آباد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: انتخابات پیش رو از حیث اینکه آینده کشور به فرد منتخب بستگی دارد، مهم است. شاید برای مجلس یا شورای شهر به یک نفر رای دهیم که او شایسته نباشد اما چون نمایندگان دیگری وجود دارد این ناشایستگی او مقداری مخفی می‌ماند اما رئیس‌جمهور آن گونه نیست و بایستی فرد اصلح، شایسته و مدیری باشد که بتواند امور را اداره و برای آینده کشور نیز پیش‌بینی و برنامه داشته باشد و بر اساس آن فرآیند برنامه‌ریزی را انجام دهد.

وی ادامه داد: باید یادآور شوم که این دوره از انتخابات بسیار مهم است چرا که مردم قطعا انتظاری را که از شهید رئیسی داشتند از او هم خواهند داشت و این برای نامزدهای ریاست جمهوری بسیار مهم است که مردم چه دیدی نسبت به مسئولیت و انجام وظیفه آنان دارند.

دانشجوی دکتری مدیریت ورزشی، ادامه داد: مردم برای آینده کشور خودشان علاقه دارند و می توانم بگویم آن ها در هر لباس و مذهب و آیینی برای ایران و پیشرفت ایران علاقه دارند. شما اگر لحظات حساس را رصد کنید، مثل مراسم های مذهبی، انتخاباتی یا حتی مراسم شهادت سردار سلیمانی و شهادت شهدای خدمت، این مردم پای کار و در صحنه بودند تا نشان بدهند برای ایران اهمیت می دهند و برای کسانی که برای این سرزمین خدمت می کنند، ارزش قائل اند. فرقی هم ندارد چه کرد باشد چه ترک چه لر و چه بلوچ و فارس همه پای کار و همیشه در کارزار عشق نقش خودشان را ایفا می کنند.

پیران در خصوص نحوه انتخاب اصلح اظهار کرد: انتخاب اصلح را رهبر فرزانه کشورمان به همه ابلاغ فرمودند، اگر اخبار را رصد کنیم فردی را که رسانه‌های معاند تبلیغ می‌کند انتخاب اصلحی نیست. در مراحل بعدی باید فرد انقلابی، ولایی، ایران دوست و درد آشنا باشد و همچنین سواد، تخصص، برنامه و هیئت اجرایی نامزد مهم است.

عضو بنیاد نخبگان استان اردبیل ادامه داد: وظیفه مردم این هست که در انتخابات به طور چشم‌گیر و با شکوه در حد ایران و ایرانی شرکت کنند و بعد از انتخابات نیز تسلیم آراء اعلام شده باشند و برای توسعه ایران با فرد منتخب همکاری کنند. همچنین خواهشی که از مردم دارم این است که قبل از انتخابات عقاید خودشان را به افراد تحمیل نکنند و از قومی‌گرایی و عدم شایسته سالاری پرهیز کنند.

پیران در خصوص انتظارات و مطالبات از  رئیس جمهور آینده اظهار کرد: قطعا انتظارات و مطالبات زیادی وجود دارد از قبیل بهبود وضعیت معیشت مردم، ارتقا ارزش پول ملی، توجه به فرهنگ ملی (ایرانی – اسلامی) و توجه به مناطق محروم از طریق مردمی سازی دولت و استفاده از ظرفیت نخبگانی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha