• پنجشنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403041409349
  • خبرنگار : 50042

مشارکت حداکثری،‌ انتخاب اصلح

۳۸۳ خبرنگار و عکاس انتخابات ریاست جمهوری را در گیلان پوشش می‌دهند

۳۸۳ خبرنگار و عکاس انتخابات ریاست جمهوری را در گیلان پوشش می‌دهند

ایسنا/گیلان رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان گیلان گفت: ۳۸۳ خبرنگار، عکاس، تصویربردار و گزارشگر خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، صدا و سیمای گیلان دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در استان در قالب خبر، عکس و گزارش پوشش می‌دهند.

سید هاشم حسینی آغوزبنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ضمن قدردانی از تلاش‌های عکاسان و خبرنگاران در پوشش رسانه‌ای دور اول انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: خبرنگاران و عکاسان، گزارشگران و تصویربرداران از اقشار تأثیرگذار در جذب و ترغیب مردم به حضور در پای صندوق‌های رأی و معرفی نامزد اصلح از سوی کارشناسان و صاحب‌نظران هستند.

وی با بیان اینکه فعالیت خبرنگاران به روز انتخابات محدود نبوده و قبل و بعد از انتخابات نیز رسالت خود را انجام می‌دهند و به عبارتی دعوت به مشارکت در انتخابات از تلاش‌های اثربخش اصحاب رسانه است، افزود: فعالیت اصحاب رسانه از ساعت اولیه روز جمعه، ۱۵تیرماه و همزمان با توزیع صندوق‌های رأی آغاز می‌شود و تا زمان اتمام رسمی فرآیند انتخابات ادامه دارد.

۳۸۳ خبرنگار و عکاس انتخابات ریاست جمهوری را در گیلان پوشش می‌دهند

حسینی آغوزبنی گفت: برای سهولت در تردد خبرنگاران و تهیه خبر، تصاویر و گزارش‌های میدانی معرفی‌نامه تهیه و تنظیم شده، با نمایندگان فرمانداران مستقر در شعب نیز جهت همکاری با خبرنگاران استان، هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان گیلان گفت: تعدادی از خبرنگاران و عکاسان در سطح شعبات اخذ رأی حضور می‌یابند، تعدادی هم در محل ستاد انتخابات در استانداری مستقر هستند تا آخرین اخبار انتخابات ریاست‌ جمهوری را در استان منتشر و منعکس ‌کنند.

مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری با بیان اینکه ۳۸۳ خبرنگار و عکاس دور دوم انتخابات ریاست جمهوری را در گیلان پوشش می‌دهند، تصریح کرد: همزمان با روز انتخابات ۶ خبرنگار خبرگزاری‌های استان به همراه ۱۵ نفر گزارشگر و عوامل فنی صدا و سیما در محل ستاد انتخابات استانداری و یک تیم تصویربرداری و گزارشگران از صداو سیما در شعبه ۳ رشت، میدان شهرداری (شهدای ذهاب) در عمارت پست مستقر هستند؛ همچنین برای ۸۵ عکاس، خبرنگار و مستندساز هم معرفی‌نامه صادر شده تا در مرکز استان نسبت به تهیه و پوشش گزارش اقدام کنند، علاوه بر این برای ۱۲۸ خبرنگار و عکاس در سطح شهرستان‌های استان معرفی نامه روز انتخابات صادر شده است.

وی ادامه داد: ۱۴۹ نفر گزارشگر، تصویربردار، مستندساز، مجری و عوامل فنی صدا و سیمای مرکز گیلان هم همزمان با روز انتخابات برنامه‌های زنده تصویری و رادیویی را لحظه به لحظه از شهرها و روستاهای استان مخابره و علاوه بر شبکه استانی در شبکه‌های سراسری فرآیند انتخابات استان را منعکس می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha