• پنجشنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۳ / ۰۸:۳۹
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403041409331
  • خبرنگار : 50673

‌رئیس ستاد انتخابات ‌هرمزگان:

انتخابات‌ مظهر وحدت ملی و رکن اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است

انتخابات‌ مظهر وحدت ملی و رکن اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است

ایسنا/هرمزگان رئیس ستاد انتخابات و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: انتخابات، مظهر وحدت ملی و رکن اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و احساس تکلیف و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق رأی برای تعیین سرنوشت خود است.

 احسان کامرانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به در پیش بودن مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات، تصریح کرد: مردم غیور هرمزگان همگام با سایر هم وطنانمان عزیزمان در سراسر کشور، با حضور مقتدرانه خود حماسه‌ای دیگر را رقم خواهد زد.

کامرانی با بیان اینکه انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مظهر ظهور اراده ملت است، خاطرنشان کرد: مشارکت پر رنگ و گسترده در انتخابات به‌منظور تعیین سرنوشت از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه ۱۴۴۹ شعبه اخذ رأی در استان تعیین شده، عنوان کرد: مکان و تعداد شعب اخذ رأی در این مرحله نیز همانند مرحله اول است و شیوه برگزاری انتخابات نسبت به‌دور اول تغییری نخواهد داشت.

کامرانی، به انتخابات روز جمعه تأکید کرد و افزود: ۱۴۴۹ شعبه اخذ رأی برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در این استان در نظر گرفته شده که از این تعداد ۸۷۴ شعبه ثابت و ۵۷۵ شعبه سیار و همچنین ۵۶۳ شعبه شهری و ۸۸۶ شعبه روستایی است.

وی افزود: هم‌اکنون ۴۲ هیئت اجرایی در هرمزگان شکل‌گرفته که از این تعداد ۱۳ هیئت اجرایی در مراکز شهرستان‌ها و ۲۹ هیئت اجرایی در مراکز بخش‌های مستقل تشکیل شده است.

 رئیس ستاد انتخابات هرمزگان در پایان بیان کرد: طبق قانون، ۱۰ ساعت، از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر فرصت برای رأی‌دادن در نظر گرفته شده و توصیه ما این است که مردم عزیز در ابتدای ساعات اولیه در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند.

انتهای پیام 
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha