• چهارشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۳ / ۱۹:۱۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403041309187
  • خبرنگار : 50593

نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی:

توسعه‌ی مشارکت و تبیین در انتخاب اصلح را مد نظر قرار دهیم

توسعه‌ی مشارکت و تبیین در انتخاب اصلح را مد نظر قرار دهیم

ایسنا/مازندران نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهور باید خوی خدمتگزاری و ولایت مداری در او نهادینه شود و دانش و برنامه برای ایشان مهم است.

عبدالوحید فیاضی عصر ۱۲ تیر ماه در جمع حامیان سعیدجلیلی در ساری اظهار کرد: در برهه‌ی حساسی از جمهوری اسلامی و به تعبیر مقام معظم رهبری در پیچ تاریخی قرار داریم، مشارکت مردم، حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح موجب تقویت گفتمان انقلاب و پشتوانه بسیار قوی برای منتخب مردم در حوزه‌های مختلف بین المللی و مناسبات جهانی است.

وی با تاکید بر اینکه لازم است ترغیب و توسعه‌ی مشارکت و تبیین در انتخاب اصلح را مد نظر قرار دهیم، افزود: مشارکت پایین به جمهوری اسلامی ْآسیب خواهد زد و مشارکت بالا نشانه جمهوریت نظام است.

این سیاستمدار اصولگرا، یادآور شد: معدل مشارکت در دنیا با نظام‌های متفاوت برای جهان غرب و اروپا در اهداف آن‌ها تاثیری نخواهد داشت! اما در جمهوری اسلامی که به دنبال تعالی و پیشرفت هستیم مشارکت خیلی اثرگذار است.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم باید در انتخاب خود اعتماد و اطمینان حاصل از انتخاب را ببینند، تصریح کرد: البته نباید از اقدامات خصمانه غرب برای کاهش مشارکت در نظام‌های اسلامی بویژه جمهوری اسلامی غافل شویم.

این فعال سیاسی بیان کرد: ما باید در انتخابات‌های متفاوت در کشور بسیار هوشمند و پویا وارد شویم و رییس جمهور شهید آیت الله رییسی به‌دنبال همان اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و به شدت مورد اقبال عمومی مردم بویژه در بین اقشار محروم و مستضعف جامعه قرار داشت.

فیاضی ادامه داد: آیت الله رییسی حق طلب، صادق و خستگی ناپذیر بود و رهبری و جمهوری اسلامی برای رییس جمهور شهید خط قرمز بود و اعتقاد به ولایت و عشق به مردم او را به شهادت و عاقبت بخیری رساند.

وی با اعلام اینکه دکتر سعید جلیلی شبیه‌ترین فرد به رییس جمهور شهید است و با برنامه‌ترین و با تجربه‌ترین فرد برای ادامه مسیر شهید رییسی است، خاطرنشان کرد: رییس جمهور باید خوی خدمتگزاری و ولایت مداری در او نهادینه شود و دانش و برنامه برای ایشان مهم است.

نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صداقت جلیلی هم غیر قابل انکار است و در این سال‌ها مواضع خود را محکم‌تر، اصولی‌تر و پخته‌تر وارد کارزار انتخابات کرد، گفت: برجام معاهده‌ی خسارت باری در کشور بود و این آقایان مدعی؛ دوباره از آن حمایت می‌کنند و به‌دنبال نبش قبر آن هستند و این بسیار تاسف برانگیز است.

این مسئول با یادآور اینکه برجام را ما عمل کردیم ایالات متحده از آن خارج شد، افزود: دیپلمات سابق دولت امید باید در مقابل شهید امیر عبداللهیان زانو بزند و اصلا قابل قیاس با وزیر امور خارجه شهید دولت سیزدهم نبود و نخواهد بود.

فیاضی بیان کرد: سعید جلیلی یکی از دیپلمات‌های هوشیار، انقلابی، مکتبی و ارزشی است و فوق العاده در مذاکرات حاضر می‌شد.

وی با اشاره به اینکه پزشکیان کتمان می‌کند اما نماینده جریان و اردوگاه اصلاحات است، اظهار کرد: باید در مسیر انتخاب دانش، بینش و تجربه کسب کنیم تا برای شناخت اصلح دچار مشکل نشویم.

فیاضی جهاد تبیین را مهم‌ترین سلاح امروز دغدغه‌مندان جبهه انقلاب دانست و گفت: سعید جلیلی سیاستمداری مردمی، عدالت خواه و جهادی است و قطعا مسیر خدمت شهید رییسی با او ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha