• چهارشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۵
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403041309120
  • خبرنگار : 50040

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد

آسفالت ۴۰ کیلومتر از راه های روستایی گیلان در بهار امسال

آسفالت ۴۰ کیلومتر از راه های روستایی گیلان در بهار امسال

ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری‌وحمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه ۴۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در استان در سه ماهه اول سالجاری از نعمت آسفالت برخوردار شده اند، گفت: هدف گذاری امسال ۱۵۰ کیلومتر است.

غلامعلی نیک فهم امروز، ۱۳ تیرماه در حاشیه بازدید از راه های روستایی شهرستان آستارا، اظهار کرد: با هدف‌گذاری انجام شده در دولت سیزدهم آسفالت ۱۵۰ کیلومتر از راه های روستایی استان گیلان در سال جاری برنامه ریزی شده است.

وی افزود: با توجه به سیاستگذاری های دولت شهید رئیسی و مقامات ارشد اجرایی استان، ۴۰ کیلومتر از راه های روستایی در استان در سه ماهه اول سال جاری از نعمت آسفالت برخوردار شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه در نیمه نخست تیرماه نیز آسفالت راه های روستایی همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: آسفالت راه روستایی نظری محله، خان حیاطی و شیر حیاطی در شهرستان آستارا و راه روستایی لشگریان و گوکه در شهرستان سیاهکل جمعا به طول ۶ کیلومتر در حال اجراست.

نیک فهم با اشاره به شرایط اقلیمی منطقه و تردد خودروها به استان گیلان به ویژه در فصل تابستان، یادآور شد: براساس برنامه ریزی های به عمل آمده در دولت سیزدهم، روکش آسفالت در محورهای استان از اهمیت خاصی برخوردار است که با همت جهاد گونه همکاران راهدار در محورهای لاهیجان -  لنگرود، تالش - آستارا، رشت - لاکان، آزادراه رشت - قزوین و اسالم - خلخال جمعا به طول ۴۲ کیلومتر با هزینه ای بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان در حال انجام است.

وی ادامه داد: طی هماهنگی‌های به عمل آمده مقرر شده است که تا پایان تابستان امسال نیز ۵۸ کیلومتر دیگر در راه های مواصلاتی اصلی گیلان، روکش آسفالت انجام پذیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به حجم بالای تردد خودروها در راه‌های استان، عنوان کرد: جهت رفاه حال مردم و عدم ایجاد ترافیک در طول روز، بخشی از عملیات جاده‌ای روکش آسفالت در نیمه های شب تا صبح صورت می‌پذیرد تا خللی در تردد خودروها ایجاد نشود، لذا رانندگان در صورت مواجه با همکاران راهدار و مشاهده عملیات جاده ای، به اخطارها و علایم هشدار دهنده توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha