• چهارشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۱
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403041308975
  • خبرنگار : 50040

فرماندار لنگرود عنوان کرد

حضور در انتخابات جمعه پیش رو؛ مکمل مشارکت مردم

حضور در انتخابات جمعه پیش رو؛ مکمل مشارکت مردم

ایسنا/گیلان فرماندار لنگرود، با بیان اینکه مردم با حضور در انتخابات ۱۵ تیرماه آرای دور اول را تکمیل می کنند، متذکر شد: از مسافران و گردشگران حاضر در شهرستان لنگرود نیز دعوت می کنیم که با حضور خود در پای صندوق‌های رای، مشارکت بالا در انتخابات را رقم بزنند.

محمدرضا جلالی ۱۳ تیر در گفت وگو با ایسنا، ضمن قدردانی از مردم شهرستان لنگرود جهت حضور پرشور در دور اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، اظهار کرد: ملت آگاه و با بصیرت ایران در هشتم تیر پای صندوق های رای حاضر شدند و مردم سالاری دینی را به نمایش گذاشتند.

وی انتخابات را نشان دهنده ماهیت جمهوری اسلامی دانست و افزود: مشارکت مردم در انتخابات تبلور جمهوریت و حافظ اقتدار نظام اسلامی است.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه ملت ایران با حضور در پای صندوق های رای پشتیبانی خود از نظام را اعلام می کنند، گفت: برگزاری انتخابات در ایران اسلامی قدرت آفرین و امیدبخش است.

جلالی از تمهید مقدمات لازم جهت برگزاری دور دوم انتخابات در شهرستان لنگرود خبر داد و تاکید کرد: آمادگی کامل داریم تا آرای مردم را در اقصی نقاط شهرستان جمع آوری کردیم.

وی با بیان اینکه انتخابات ۱۵ تیرماه در ۱۵۸ شعبه اخذ رای شهرستان لنگرود برگزار می شود، ادامه داد: بالغ بر ۳۰۰۰ نفر از عوامل اجرایی و نظارتی و انتظامی برگزاری انتخابات جمعه پیش رو را بر عهده دارند.

فرماندار لنگرود از همه واجدین شرایط اعم از پیر و جوان و زن و مرد خواست با شرکت در انتخابات، آرای دور اول را تکمیل کنند و متذکر شد: از مسافران و گردشگران حاضر در شهرستان لنگرود نیز دعوت می کنیم که با حضور خود در پای صندوق های رای، مشارکت بالا در انتخابات را رقم بزنند.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری به انتخاب فرد اصلح منجر می شود، تاکید کرد: امیدواریم سکاندار قوه مجریه در جهت خدمتگزاری بیشتر به مردم و رفع نیازهای جامعه گام بردارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha