• چهارشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403041308796
  • خبرنگار : 50649

معاون شرکت توزیع نیروی برق فارس خبر داد:

‌ اعطای پاداش میلیونی برای گزارش رمز ارز غیر مجاز

‌ اعطای پاداش میلیونی برای گزارش رمز ارز غیر مجاز

ایسنا/فارس معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: از خردادماه امسال پاداش عامل شناسایی به ازاء هر دستگاه ماینر کشف شده روشن غیر مجاز، ۱۰ میلیون ریال و با رعایت سقف مجاز تعیین شده حداکثر تا ۲۵۰ میلیون ریال جهت ماینرهای کشف شده روشن غیرمجاز است.

 علیرضا اسکندری امروز، ۱۳ تیرماه در نشست شرکت توزیع نیروی برق فارس با اعلام این خبر گفت: هر دستگاه رمز ارز حدودا معادل مصرف برق سه خانوار را به خود اختصاص می‌دهد که در فصل تابستان و نیاز مبرم به پایداری شبکه برق این دستگاه‌ها برای پایداری شبکه سراسری برق بسیار مضر است.

وی با بیان اینکه استفاده از دستگاه‌های استخراج رمز ارز باعث بروز نوسان و واردآمدن آسیب به تجهیزات شبکه و لوازم برقی شهروندان و در نهایت قطع برق می‌شود، تاکید کرد: با دارندگان غیرمجاز این دستگاه‌ها براساس قانون برخورد قاطع خواهد شد و دستگاه‌های آن‌ها پس از شناسایی و کشف به مقام‌های قضایی جهت امحاء تحویل می‌شود.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس بر نقش مهم گزارش‌های مردمی در کشف مراکز غیر قانونی استخراج رمز ارز در سطح استان تاکید کرد و افزود: هم‌استانی‌ها می‌توانند از طریق شماره ۱۱۳ ستاد خبری وزارت اطلاعات، شماره ۱۱۴ ستاد خبری اطلاعات سپاه، سامانه «سمات» شرکت توانیر به آدرس www.tavanir.org.ir/samaat و ثبت گزارش در شماره فضای مجازی ۰۹۹۱۶۶۷۲۴۸۳ دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان فارس و استفاده از اپلیکیشن «برق من»، استخراج کنندگان غیر قانونی رمز ارزها را معرفی نمایند و از پاداش گفته شده به شرح فوق، مطابق با دستورالعمل وزارت نیرو بهره‌مند شوند.

اسکندری با بیان اینکه اطلاعات هویتی و مشخصات گزارش دهندگان کاملاً محرمانه حفظ می‌شود، گفت: از آنجا که تولید غیرمجاز رمز ارز، یک تهدید برای شبکه برق محسوب می‌شود، برای مقابله با این تهدید، نیاز به همکاری ارزشمند شهروندان داریم تا بتوانیم ضمن تامین برق مستمر و پایدار با موفقیت از پیک بار تابستان ۱۴۰۳ عبور کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha