• چهارشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۸
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403041308738
  • خبرنگار : 50673

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

بهره گیری از ایده‌های مردمی نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد داشت

بهره گیری از ایده‌های مردمی نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد داشت

ایسنا/هرمزگان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مظهر ظهور اراده ملت است.

 احسان کامرانی در آئین اختتامیه نخستین رویداد ایده پردازی و نوآوری اجتماعی استان در محل جهاد دانشگاهی، با حضور مدیر کل فرهنگی و اجتماعی استانداری و روسای دانشگاه های علمی کاربردی و جهاد دانشگاهی استان و صاحبان ایده ها، با اشاره به جنایت آمریکا در هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری بر فراز خلیج فارس، عنوان کرد: رژیم جنایت کار آمریکا در سال ٦٧ با هدف قراردادن هواپیمای مسافربری دست به اقدام هولناک و ضد بشری با به شهادت رساندن ۲۹۰ نفر انسان بی گناه اعم از زنان و کودکان کرد.

وی افزود: در این اقدام ضد بشری و جنایتکارانه دولت تروریست وقت آمریکا ۶۶ کودک زیر سیزده سال را به صورت مظلومانه بر فراز خلیج فارس به شهادت رساند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به برگزاری نخستین رویداد ایده پردازی و نوآوری اجتماعی استان، خاطرنشان کرد: تلاش های مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و رئیس دانشگاه علمی و کاربردی استان در برگزاری نخستین رویداد ایده پردازی و نوآوری اجتماعی استان قابل تحسین است.

وی تصریح کرد: بهره گیری از ایده‌های مردمی در حوزه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش نشاط و سرمایه اجتماعی اقدامی درخور توجه است که در دولت مردمی شهید آیت الله رئیسی بنای آن در کشور نهاده شود و ضروری است استمرار یابد.

کامرانی گفت: مشارکت مردم در امر برنامه ریزی جهت کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش سرمایه اجتماعی آثار مطلوبی در پی خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، اظهار داشت: عملیاتی شدن ایده‌های ارسالی به دبیرخانه نخستین رویداد ایده پردازی و نوآوری اجتماعی استان با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی افزود: پیاده کردن ایده‌ها در متن جامعه به در راستای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و نشاط اجتماعی باعث می شود مردم از نزدیک آثار اجرای آنها را لمس کنند.

کامرانی با اشاره به در پیش بودن مرحله دوم انتخابات چهارمین دوره ریاست جمهوری، تصریح کرد: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مظهر ظهور اراده ملت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: مشارکت پر رنگ و گسترده در انتخابات به منظور تعیین سرنوشت از اهمیت بسزایی برخوردار است.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان افزود: همه فعالان سیاسی، اجتماعی، علما، دانشگاهیان و دلسوزان کشور نسبت به ترغیب مردم برای مشارکت گسترده در انتخابات مسئولیت دارند.

سپیده جوادی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در تشریح اقدامات استان در برگزاری نخستین رویداد ایده پردازی و نوآوری اجتماعی استان، افزود: استارت فرایند اجرایی نخستین رویداد ایده پردازی و نوآوری اجتماعی استان از اسفند ماه سال گذشته با اعلام فراخوان عمومی زده شد.

وی گفت: این رویداد با راهبری اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و دبیری دانشگاه علمی و کاربردی استان و حمایت سازمان امور اجتماعی کشور در دستور کار قرار گرفت.

جوادی، تصریح کرد: در مجموع قریب به ۹۰ ایده به دبیرخانه برگزاری رویداد ارسال گردید که پس از چندین مرحله پالایش ۲۱ اثر به مرحله پایانی راه یافتند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش سرمایه و نشاط اجتماعی از مهمترین محورهای برگزاری نخستین رویداد ایده پردازی و نوآوری اجتماعی هرمزگان بود که با پیگیری اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی دنبال شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha