• چهارشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403041308729
  • خبرنگار : 50229

مدیرکل امور عشایر خوزستان:

مشارکت مردم در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

مشارکت مردم در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

ایسنا/خوزستان مدیرکل امور عشایر خوزستان گفت: دشمنان کشور و ملت ایران اسلامی امروز دسیسه و توطئه مشارکت حداقلی در پای صندوق‌های رای را دنبال می‌کنند، بنابراین همه ما باید هوشیار و آگاه بوده و در راستای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان و ناامیدسازی معاندان نظام، پر قدرت، پر شور و با شناخت و شعور در پای صندوق‌های رای حاضر شویم.

سید اسکندر موسوی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن قدردانی از عشایر ولایتمدار، شهیدپرور و همیشه در صحنه کشور به خصوص استان خوزستان به دلیل شرکت گسترده در مرحله اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، اظهار کرد: طبق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران شرکت در مرحله دوم این انتخابات یک واجب شرعی و سیاسی است که یقینا عشایر همچون گذشته پای کار نظام خواهند بود.

وی افزود: عشایر غیور و متدین استان در برهه‌های مختلف پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند و در ۱۵ تیرماه نیز با حضور حداکثری خود در انتخابات، بار دیگر حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی نشان خواهند داد.

موسوی‌زاده ادامه داد: دشمنان کشور و ملت ایران اسلامی امروز دسیسه و توطئه مشارکت حداقلی در پای صندوق‌های رای را دنبال می‌کنند، بنابراین همه ما باید هوشیار و آگاه بوده و در راستای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان و ناامیدسازی معاندان نظام، پر قدرت، پر شور و با شناخت و شعور در پای صندوق‌های رای حاضر شویم.

رییس جمهور منتخب ادامه دهنده راه شهید جمهور باشد

وی اضافه کرد: ما و شما عشایر غیور و ولایتمدار به عنوان سربازان جبهه‌های نبرد علیه تهاجم‌های همه جانبه فرهنگی دشمنان و در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب مبنی بر تحقق مشارکت قوی، در ۱۵ تیرماه سال جاری باید مشارکت حداکثری را در انتخابات رقم بزنیم.

موسوی‌زاده بیان کرد: رسانه‌های خارجی دست به دست یکدیگر داده و تبلیغ می‌کنند که مردم پای صندوق‌های رای نیایند اما عشایر خوزستان در صعب العبورترین مناطق در این اتفاق سیاسی کشور شرکت خواهند کرد و دوباره انگشت آن‌ها ممهور به مهر خواهد شد و جشن انتخاباتی باشکوه همچون سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به خدمات انجام شده در دولت سیزدهم تاکید کرد: انتظار از رییس جمهور منتخب این است که ادامه دهنده راه شهید جمهور باشد.

موسوی‌زاده یادآور شد: رای هر فرد ایرانی سرنوشت کشور را مشخص می‌کند و اگر افراد شایسته و مفید را بتوانیم انتخاب کنیم قطعا آینده درخشانی خواهیم داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha