• چهارشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۴
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 1403041308584
  • خبرنگار : 71567

جزئیات برگزاری مرحله نهایی بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی اعلام شد

جزئیات برگزاری مرحله نهایی بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی اعلام شد

مرحله نهایی بیست ونهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در سال ۱۴۰۳ در صبح و بعد از ظهر روز جمعه ۵ مردادماه سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور اعلام کرد؛ پیرو اطلاعیه مورخ هفتم تیر ۱۴۰۳ در خصوص اعلام اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور، مرحله نهایی این المپیاد در صبح و بعد از ظهر روز جمعه ۵ مردادماه سال ۱۴۰۳ در دانشگاه‌های واقع در مراکز مناطق ده‌گانه کشور شامل دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه مازندران-بابلسر، دانشگاه تبریز، دانشگاه بوعلی سینا-همدان، دانشگاه رازی-کرمانشاه، دانشگاه اصفهان، دانشگاه شیراز، دانشگاه شهید باهنر کرمان، دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه شهیدچمران اهواز، برگزار می شود.

*دانشجویان موراد ذیل را توجه داشته باشند؛

۱-    برنامه زمان‌بندی آزمون ها در درگاه مرکز المپیاد به آدرسhttp://Olympiad.sanjesh.org  قابل دریافت است.

۲-    آزمون‌ها به صورت تشریحی فقط در روز جمعه ۱۴۰۳/۰۵/۰۵ از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ بعدازظهر برگزار می شود.

۳-    کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۱ فقط برای منتخبین شرکت در مرحله نهایی المپیاد که شهر محل آزمون خود را پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۷ انتخاب کرده‌اند، از طریق درگاه ‌اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قابل دریافت است.

۴-    همراه داشتن «کارت ملی»، «کارت دانشجویی» و «کارت ورود به جلسه آزمون‌های المپیاد» الزامی است.

۵- منتخبین المپیاد متمرکز (همزمان با آزمون کارشناسی ارشد) گواهی اشتغال به تحصیل خود را به پست الکترونیک olympiad@sanjesh.org  ارسال کنند.

۶-    پذیرایی ناهار و میان وعده به دانشجویان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود. 

۷-    همراهان دانشجو همانند پدر، مادر، همسر و ..... اجازه ورود به داخل دانشگاه را نخواهند داشت و امکاناتی برای اسکان شرکت‌کنندگان در آزمون وجود ندارد.

۸-   استفاده از ماشین حساب  های قابل برنامه ریزی ممنوع است و دانشجویان می توانند از ماشین حساب ساده استفاده کنند. در رشته روانشناسی استفاده از ماشین حساب ممنوع است.

۹-   به همراه داشتن مصحف شریف قرآن مجید و کتاب قانون در جلسات آزمون های المپیاد الهیات و معارف اسلامی و حقوق ممنوع می باشد.

۱۰-  همراه داشتن موبایل و هر گونه دستگاه‌های الکترونیکی حتی به صورت خاموش، جزوه، کتاب، برگه چرک‌نویس در جلسه آزمون ممنوع بوده و در صورت مشاهده مطابق مقررات اقدام خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha