• چهارشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۳ / ۰۸:۱۹
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403041308504
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

تشریح اقدامات شاخص فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان در دولت سیزدهم

تشریح اقدامات شاخص فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان در دولت سیزدهم

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان گفت: افزایش ۶۰ درصدی آموزش در بخش دولتی با ارائه آموزشهای مهارتی به تعداد ۳۴ هزارو ۷۷۵ نفر از اقشار مختلف جامعه از جمله متقاضیان مهارت آموزی، دانشجویان، سربازان، زندانیان ساکن حاشیه شهرها، معتادان بهبود یافته و غیره در دولت سیزدهم در استان انجام شده است.

جلیل شهریاری در گفت وگو با ایسنا، از افزایش ۱۶۳ درصدی آموزش در محیط کار واقعی و مردمی سازی آموزشهای دولتی بااستفاده از ظرفیت ۵۰۰ واحد صنفی خبر داد و افزود: افزایش ۱۹۱ درصدی آموزش در بخش خصوصی از طریق ارائه آموزشهای مهارتی به تعداد ۲۹ هزار و۸۷۳ نفر از گروههای مختلف جامعه در آموزشگاههای آزاد زیرمجموعه این اداره انجام شده است.

وی ادامه داد: افزایش ۹۷ درصدی آزمونهای سنجش و ارزشیابی مهارت، ثبت رکورد بی سابقه در تعداد مدالهای کسب شده در مسابقات ملی مهارت در دوره های نوزدهم، بیستم و بیست و یکم  (۱۴۰۲-۱۴۰۰) با کسب ۷ مدال طلا،یک نقره و ۳ برنز و ۴دیپلم افتخار نسبت به کل ادوار گذشته مسابقات از دیگر موفقیت های این اداره در دولت شهید رئیسی بوده است.

شهریاری همچنین از افزایش ۳۸۲ درصدی درآمدهای عمومی و افزایش ۳۸۰  درصدی درآمدهای اختصاصی دستگاه و کسب رتبه اول کشوری در این شاخص در سال ۱۴۰۲ و همچنین شاخص واگذاری و مولدسازی فضاهای مازاد نیز خبر داد.

وی کیفیت بخشی آموزشهای فنی و حرفه ای از طریق اجرای آموزشهای دوگانه و هیبریدی بخش خصوصی و دولتی، بهره گیری از ظرفیت خیرین در جهت تأمین بخشی از تجهیزات و مواد مصرفی وهزینه مربیان کارگاههای آموزشی سطح استان برای اولین بار، کسب رتبه اول اداره کل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان در اجرای برنامه‌های تحولی ۱۴۰۲ در بین ادارات کل آموزش فنی و حرفه‌ای کشور را از دیگر دستاوردهای دولت سیزدهم ذکر کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha