• سه‌شنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۳ / ۲۳:۰۶
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403041208429
  • خبرنگار : 50444

استاندار خراسان شمالی:

رئیس جمهور منتخب، روحیه استکبار ستیزی داشته باشد

رئیس جمهور منتخب، روحیه استکبار ستیزی داشته باشد

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی بر ضرورت داشتن روحیه استکبار ستیزی در رئیس جمهور آینده ایران تاکید کرد.

محمدرضا حسین نژاد در آیین گرامیداشت روز ملی اصناف اظهار کرد: بازاریان همیشه نقشی بی بدیل در جامعه داشتند و نمی‌توان نقش آنها در پیروزی انقلاب اسلامی را نادیده گرفت.

وی تاکید کرد: بازارها در کنار مساجد همیشه یکی از ارکان هر تمدن بوده است و مردم با مراجعه به کف بازار گفتمان‌های خودشان را انجام می‌دادند.

وی استقلال را از یکی حلقه مفقوده در زمان رژیم شاهنشاهی دانست و ادامه داد: تمام منابع و ذخایر ایران در زمان شاهنشاهی برای تبدیل شدن به ژاندارم منطقه و تحت سلطه بودن غرب و آمریکا صرف می‌شد.

حسین نژاد گفت: در آن زمان همه به این باور رسیده بودند که ایران نمی‌تواند هیچ چیزی تولید کند اما اکنون شاهد این هستیم که جزو قدرت‌های منطقه در بسیاری از موارد محسوب می‌شویم و در تیتر اخبار دنیا قرار داریم.

وی بر ضرورت مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری نیز تاکید کرد و افزود: حضور در انتخابات سبب اقتدار و استقلال سیاسی می‌شود و از این طریق مشروعیت نظام به گوش ابرقدرت‌ها که به دنبال زمین‌خوردن ایران هستند می‌رسد.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار با اقشار مختلف مردم که در روز عید غدیر برگزار شد بر این نکته تاکید کردند که رئیس جمهور آینده ایران از به کارگیری افرادی که دل در گرو کشورهای سلطه دارند پرهیز کنند. بنابراین رئیس جمهوری که توسط مردم انتخاب می‌شود باید روحیه استکبار ستیزی داشته باشد و مردم با انتخاب اصلح مسیر عزت و پیشرفت کشور را دنبال کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی نیز در این آیین گفت: تدین دغدغه‌مندی و جوانمردی از خصوصیات قدیم بازاریان در کشور بوده است.

حجت الاسلام رضا نوری اظهار کرد: بازاریان همیشه نسبت به مسائل جاری کشور و نظام، دغدغه‌مند بودند و در میادین حاضر می‌شدند.

وی ادامه داد: مرحوم یاهوییان یکی از بازاریان بجنورد بود که در زمان جنگ نیز حضور و مشارکت بازار در میدان نبرد را حفظ کرد و ختی زمانی که زلزله بم رخ داد، اقلام مورد نیاز مردم را به آنجا رساند.

وی افزود: اکنون نیز بازاریان در کمک به محرومان و رفع مشکلات جامعه پیشتاز هستند و از محرومان دستگیری می‌کنند.

حجت الاسلام نوری به انتخابات ریاست جمهوری نیز اشاره کرد و گفت: بازاریان و اصناف استان در انتخابات حضور پررنگ داشته باشند تا گزینه اصلح برای ادامه راه شهیدان رئیسی و رجایی انتخاب شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha