• سه‌شنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۳ / ۲۱:۱۵
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403041208396
  • منبع : نمایندگی گیلان

مدیر کل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری گیلان:

ملاک در برگزاری انتخابات بی طرفی و اجرای مر قانون است

ملاک در برگزاری انتخابات بی طرفی و اجرای مر قانون است

ایسنا/گیلان مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری گیلان اعلام کرد: ملاک مسئولان اجرایی در برگزاری انتخابات، بی طرفی تمام و اجرای مر قانون است.

سید هاشم حسینی آغوزبنی امروز، سه‌شنبه، ۱۲ تیرماه در گفت و گو با ایسنا، در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: تلاش برای جلب آرای عمومی و مشارکت حداکثری مردم نجیب این سرزمین در انتخابات یک وظیفه شرعی و قانونی برای مسئولان بوده، اما این تلاش‌ها قطعا باید به دور از هرگونه جانبداری باشد.

وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری در پای صندوق های رای به اقتدار نظام اسلامی و تقویت بنیان انقلاب و سرافرازی ملت ایران در منطقه و جهان می افزاید، بیان کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی نماد مردم سالاری دینی است و مسئولان دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در استان به عنوان خادمان این ملت، تمامی ملزومات این حضور حداکثری را فراهم  کرده اند تا مردم شریف گیلان در سرنوشت خود سهیم باشند و مهم ترین شیوه این سهیم شدن در دوران کنونی شرکت پرشور و اثرگذار در انتخاباتی سرنوشت ساز است.

مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری گیلان با بیان اینکه در شرایط کنونی بی‌تردید انتخابات مقوله ای بسیار جدی است، تصریح کرد: طبیعی است که هر فرد دلسوز و وطن دوستی نظرات و گرایش‌هایی به یکی از نامزدها انتخابات داشته باشد و اگر این نباشد، جای شگفت است، اما در مقام مدیر و مسئول اجرایی ضرورت دارد که این دیدگاه و نظر، کمترین اثری در مدیریت امور نداشته و نهایت بی‌طرفی رعایت شود.

حسینی آغوزبنی ادامه داد: همواره تلاش شده است تا در برگزاری انتخابات چهار مولفه و راهبرد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی یعنی مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت به معنای واقعی کلمه و امنیت کامل محور عمل باشد و در این راستا حفاظت و صیانت از آرای مردم نیز به عنوان وظیفه به نحو احسن به انجام رسیده است.

وی با اشاره به حضور استاندار گیلان در کنار مردم و حمایت از هم افزایی و مشارکت عمومی در عرصه انتخابات، خاطرنشان کرد: همه ما خود را موظف به رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات دانسته و با اتخاذ تصمیمات و تدابیر لازم، ایجاد هماهنگی، هم افزایی و تمهید مقدمات در همه سطوح استانی و شهرستان‌ها در دستگاه‌های اجرایی، انتظامی و امنیتی نسبت به اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی شهید جمهور، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، برگزاری انتخاباتی با شکوه و پرشور را دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha