• سه‌شنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۹
  • دسته‌بندی: فناوری
  • کد خبر: 1403041207847
  • خبرنگار : 30057

اپ ایراندک هفته آینده عرضه می‌شود/پخش جلسات دفاعیه از صدا و سیما

اپ ایراندک هفته آینده عرضه می‌شود/پخش جلسات دفاعیه از صدا و سیما

رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران از همکاری این پژوهشگاه با شبکه ۴ خبر داد و گفت: بر این اساس جلسات دفاعیه، پخش عمومی می‌شود.

به گزارش ایسنا، محمد حسن‌زاده امروز در دومین همایش مدیران مراکز آپا که در دانشگاه الزهرا برگزار شد، با اشاره به جایگاه این پژوهشگاه در کشور، اظهار کرد: موفق به کسب رتبه چهارم کشوری در ۱۰ دوره ارزیابی خدمات الکترونیکی شده‌ایم. 

وی افزود: برای مردمی‌سازی و ترویج پایان‌نامه‌نویسی با شبکه چهار صدا و سیما رویدادی را برگزار کردیم که بر اساس آن جلسات دفاعی دانشجویان پخش عمومی می‌شود. 

حسن‌زاده با اشاره به آزمایشگاه روبوداک این سازمان، گفت: در حال تسری دادن خدمات این آزمایشگاه رباتیکی به سامانه های متصل به ایرانداک هستیم. 

وی با اشاره به چالش‌های حکمرانی فناوری اطلاعات، گفت: این چالش‌ها شامل چالش‌های بیرونی و امنیت یکپارچه داده‌ها است که برای رفع چالش‌ها تدابیری چون تمرکز و تقویت توانمندی‌ها، سیاست جبران خدمت، جایگزینی راه حل‌ها، ایجاد ارتباط بین پژوهش و توسعه فناوری و ایجاد تعادل بین درون سپاری و برون سپاری اتخاذ شده است. 

حسن زاده از برگزاری اولین المپیاد معماهای ریاضی و منطقی در این سازمان خبر داد و گفت: همچنین، دبیرخانه شهرهوشمند ایران در این سازمان مستقر شده است، علاوه بر اینها برگزاری پنجمین کنفرانس هوشمندسازی در آبان و برگزاری مراسم اعطای هشتمین جایزه ملی فناوری اطلاعات را دستور کار داریم.  

رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، اضافه کرد: اپ موبایل ایرانداک تا هفته آینده وارد بازار می‌شود و امیدوار هستیم میلیون‌ها نفر آن را نصب کنند. 

وی بیان کرد: حکمرانی فناوری اطلاعات اگر مورد توجه قرار نگیرد، سازمان‌ها نمی‌توانند خود را با انقلاب صنعتی چهارم همگام کنند، ایرانداک تلاش می‌کند تا در کنار شما باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha