• دوشنبه / ۱۱ تیر ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1403041107491
  • خبرنگار : 50136

استاندار آذربایجان‌غربی:

از ظرفیت مولدسازی برای اتمام مدارس نیمه‌تمام استفاده می‌شود

از ظرفیت مولدسازی برای اتمام مدارس نیمه‌تمام استفاده می‌شود

ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر روند اجرای مولدسازی در حوزه آموزش و پرورش، اضافه کرد: با تامین اعتبارات لازم از طریق مولدسازی، بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام در حوزه آموزش و پرورش و به ویژه احداث کلاس‌های درس با جدیت پیگیری شود.

محمدصادق معتمدیان ۱۱ تیرماه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان افزود: از ظرفیت خیرین مدرسه‌ساز، بنیادهای برکت، علوی و ستاد اجرایی حضرت امام ( ره) برای تکمیل مدارس در حال ساخت بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی، در مناطق محروم و بهره‌برداری از این کلاس‌های درس استفاده می‌شود.

وی با قدردانی از حضور مردم در دوره اول انتخابات ریاست جمهوری، افزود: مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سطح کشور و در آذربایجان غربی، در امنیت و سلامت کامل و در فضایی رقابتی برگزار شد.

استاندار با اشاره به برگزاری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پانزدهم تیرماه، بر اهمیت افزایش مشاکت مردم در این انتخابات تاکید کرد و گفت: مشارکت بالای مردم در این دوره از انتخابات، از بُعد ملی و بین‌المللی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

معتمدیان در ادامه با اشاره به جایگاه ویژه گروه‌های مرجع و به ویژه فرهنگیان در انتخابات، خاطرنشان کرد: فرهنگیان با تبیین اهمیت شرایط ملی و بین‌المللی، در راستای دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای و بالا بردن مشارکت مردم در انتخابات نقش‌آفرینی کنند.

استاندار آذربایجان‌غربی بر صیانت از آرای مردم به عنوان وظیفه شرعی و قانونی در انتخابات پیش رو نیز تاکید کرده و افزود: بدون جانبداری از هیچکدام از کاندیداهای ریاست جمهوری، از تمامی ظرفیت‌های استان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و در امنیت کامل در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری استفاده می‌شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید خدمت، شهید آیت الله رئیسی، پیگیری مشکلات مردم را از جمله ویژگی‌های برجسته این شهید بزرگوار عنوان کرده و اظهار داشت: شهید آیت‌الله رئیسی حساسیت ویژه‌ای به رفع مسائل، مشکلات  و معیشت مردم داشتند و به صورت مداوم و شخصاً پیگیر بودند تا مشکلات مردم و به ویژه در بحث معیشت در سریع‌ترین زمان حل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha