• یکشنبه / ۱۰ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403041006274
  • خبرنگار : 50225

عضو شورای شهر اهواز:

مسیر رفع ‌مشکلات‌ اقتصادی، انتخاب درست در مرحله دوم انتخابات است

مسیر رفع ‌مشکلات‌ اقتصادی، انتخاب درست در مرحله دوم انتخابات است

ایسنا/خوزستان عضو شورای شهر اهواز با تاکید بر حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری گفت: مسیر رفع مشکلات، انتخاب درست است و امیدواریم ملت ایران بار دیگر حماسه دیگری خلق کنند که در تاریخ ثبت و ماندگار خواهد شد.

سیاوش محمودی در گفت‎‌وگو با ایسنا با اشاره به در پیش بودن مرحله دوم ریاست جمهوری اظهار کرد: انتخابات مظهر مشارکت و مردم‌سالاری دینی است. انقلاب اسلامی پا به دهه ۵۰ خود گذاشته و تاکنون بیش از ۴۰ انتخابات برگزار کرده است که در نوع خود در دنیا کم‌نظیر و شاید بی‌نظیر باشد.

وی افزود: مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی و تعیین سرنوشت توسط مردم یکی از ارکان اصلی این نظام و انقلاب است و مردم در طول این سال‌ها نشان داده‌اند که پایبند نظام، انقلاب و اسلام هستند.

عضو شورای شهر اهواز گفت: در هر انتخابات قطعا خون تازه‌ای در کالبد نظام دمیده می‌شود و تجدید قوایی برای این ملت است. انتخابات مایه فخر کشور و نظام است و حضور مردم در صحنه از جهات مختلفی، در دنیا بسیار اثرگذار است.

محمودی بیان کرد: انتخاب حق مردم است و مردم هم در قبال نظام و انقلاب مسئول هستند. هیچ کس نباید و نمی‌تواند بگوید یک رأی من چه اثری دارد، زیرا قطعا یک رأی هم در سرنوشت انتخابات اثرگذار است و می‌تواند نتیجه انتخابات را جابه‌جا کند، بنابراین همه باید بدانیم رأی‌مان اثرگذار است و باید حضور حداکثری در انتخابات داشته باشیم و انتخاب درست و اصلحی داشته باشیم.

وی افزود: مردم ما انتخابات را وظیفه قانونی، شرعی و انسانی خود می‌دانند و قطعا حضور در انتخابات نصرت جمهوری اسلامی است و نصرت جمهوری اسلامی، نصرت الهی را برای این ملت و مردم خواهد داشت.

محمودی بیان کرد: حضور حداکثری و گسترده مردم در انتخابات می‌تواند در معادلات بین‌المللی و رفع تحریم‌ها تأثیرگذار باشد. حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی قطعا موجب خوشحالی دوستدارارن این نظام در داخل و خارج از کشور خواهد شد و عدم حضور حداکثری موجب خوشحالی دشمنان این نظام خواهد شد.

عضو شورای شهر اهواز گفت: همه کسانی که این نظام اسلامی را دوست دارند و دوستدار ایران هستند باید پای صندوق‌های رأی بیایند زیرا قطعاً مشارکت بالا منجر به تقویت این نظام خواهد شد. حضور بیش از ده‌ها میلیون نفر از مردم دوستدار این نظام و انقلاب در مراسم تشییع شهدای خدمت و مرحله اول انتخابات نشان داد که مردم به اسلام، انقلاب و نظام پایبند هستند و خادمان خود را دوست دارند و از خدمت خالصانه قدردانی می‌کنند. قطعا مردم با حضور میلیونی خود مرحله دوم انتخابات هم این حماسه را کامل خواهد کرد.

محمودی بیان کرد: شاید برخی مردم در ذهن خود بگویند که ما سالیان سال است پای صندوق‌های رأی آمده‌ایم اما همچنان مسائل اقتصادی و معیشتی و سفره مردم دچار مشکل است بنابراین دیگر نمی‌آییم. در پاسخ به این افراد باید بگوییم امروز نظام ما در صحنه‌ها و حوزه‌های مختلف یکی از اثرگذارترین کشورهای جهان و یکی از امن‌ترین کشورهای دنیا است. امروز ایران از نظر دفاعی در جهان حرف برای گفتن دارد و در معادلات بین‌المللی اثرگذار است و دنیا روی جمهوری اسلامی حساب بزرگی باز می‌کند اما می‌دانیم در حوزه‌های اقتصادی به دلیل دشمنی دشمنان این نظام و اعمال تحریم‌های ظالمانه، اقتصاد و معیشت مردم با مشکلاتی مواجه بوده است و از این نظر است که بیش از ۱۰ سال است مقام معظم رهبری اولویت این نظام، انقلاب و مسئولان را مساله اقتصاد قرار داده است.

وی افزود: در طول این سال‌ها اقداماتی در حوزه اقتصاد مقاومتی و اصلاحاتی در حوزه اقتصادی انجام شده است و امروز هم راهکار حل این مشکلات نه تنها قهر با صندوق‌ها نیست بلکه آشتی مردم با صندوق‌ها است تا مسیری که ملت در سال ۱۴۰۰ با انتخاب شهید رئیسی آغاز کردند را تکمیل کنند.

عضو شورای شهر اهواز گفت: برای اینکه بتوانیم این مسیر را ادامه دهیم باید فردی که مسیر شهید رئیسی را به معنی واقعی کلمه دنبال می‌کند انتخاب کنیم و با حضور هوشمندانه و با بصیرت نسبت به انتخاب بهترین گزینه اقدام کنیم. مسیر رفع مشکلات، انتخاب درست است و امیدواریم ملت ایران بار دیگر حماسه دیگری خلق کنند که در تاریخ ثبت و ماندگار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha