• یکشنبه / ۱۰ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۳
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403041006250
  • خبرنگار : 50214

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اعلام کرد:

آزادی ۴۶ زندانی غیر عمد از ابتدای امسال در یزد

آزادی ۴۶ زندانی غیر عمد از ابتدای امسال در یزد

ایسنا/یزد مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آزادی ۴۶ زندانی جرائم مالی غیر عمد استان طی سه ماهه نخست امسال خبر داد.

«سید مسعود عظیمی» در نشست اعضاء هیئت امناء ستاد دیه استان یزد ضمن ارائه آمار و عملکرد این ستاد در سه ماهه نخست سال جاری، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۴۶ زندانی غیر عمد از زندان آزاد شدند که این موضوع نتیجه کمک‌های مردم دارالعباده و همت اعضاء هیئت امناء و کارکنان این ستاد مردمی بوده است.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام ماه محرم، گفت: امیدواریم در سال جاری نیز برای پنجمین سال متوالی اقدام به برگزاری پویش «هر هیئت، آزادی یک زندانی، کنیم و با مشارکت بخشهای مختلف بتوانیم با جذب کمک‌های هیئات عزاداری، زمینه آزادی زندانیان غیر عمد را فراهم کنیم.

حجت الاسلام «حسین طهماسبی» رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد نیز در این نشست یکی از مهمترین اهداف ستاد دیه را فرهنگ‌سازی در راستای جلوگیری از ورود افراد با محکومیت‌های مالی به زندان بیان کرد و با تاکید بر نقش آموزش در کاهش ورودی افراد با محکومیت‌های مالی به زندان، گفت: تیم تولید محتوای ستاد دیه استان با کمک و حمایت معاونت پیشگیری دادگستری، محتواهای آموزشی جذابی تهیه کند که به صورت پر تکرار در فضای مجازی به آگاهی بخشی مخاطبان بپردازد.

وی همچنین ضمن تشریح مقررات «رای وحدت رویه»، گفت: باید با تدبیر، راه  انتقال به قصد فرار از دین را بر افراد سود جو بست.

طهماسبی پایان افزود: در  بررسی درخواست اعسار، پیشینه‌های مالی شخص مورد بررسی قرار گیرد و تکلیف اعسار به صورت واضح مشخص تا به یاری خدا تصمیم‌هایی اخذ شود که حقوق مردم به نفع شایسته و مطلوب دفاع شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، در این نشست ۱۱ پرونده از مددجویان مشمول کمک از ستاد دیه توسط مدیر نمایندگی قرائت و مصوبات این پرونده‌ها به امضا اعضاء این جلسه رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha