• شنبه / ۹ تیر ۱۴۰۳ / ۱۶:۵۱
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403040906056
  • خبرنگار : 71234

شریان: انتخاب جلیلی تنها راه برای بازگرداندن امید و شکوفایی به جامعه است

شریان: انتخاب جلیلی تنها راه برای بازگرداندن امید و شکوفایی به جامعه است

شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی در بیانیه ای حمایت خود را از سعید جلیلی اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، بیانیه شریان در حمایت از سعید جلیلی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
با توجه به برگزاری دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در روز پانزدهم تیرماه و با عنایت به میزان مشارکت‌های مردمی، مسئله اعتماد عمومی و ترکیب جریان‌های سیاسی فعال در عرصه انتخابات، توجه به یک مسئله بسیار حائز اهمیت است و آن شناخت شرایط کنونی نظام اجتماعی و سیاسی جامعه ایرانی و مختصات ویژه آن است.

در شرایطی که مردم ادامه مسیر شهید جمهور آیت الله رئیسی و عدم بازگشت به گذشته را انتظار می‌کشند، دست‌اندرکاران انتخاباتی جبهه انقلاب نیز به این عزم و اراده ملی ارج و احترام خواهند نهاد. بر همگان پرواضح است که غفلت جریان انقلابی، نتیجه‌ای جز بازگشت ناامیدکننده به دوران انفعال و ناکارآمدی و فاصله‌گیری از مسیر پیشرفت عزتمندانه ایران اسلامی در پی نخواهد داشت.

لذا بیش از هر زمان دیگری، ضرورت انسجام جبهه انقلاب و اجماع بین نامزدهای انقلابی این جبهه احساس می‌شود. بنابراین ضمن تشکر از نامزدهای جبهه انقلاب بابت دفاع و حمایت تمام قد از دستاوردهای دولت شهید رئیسی در دور اول انتخابات، درخواست آحاد ملت ایران از این جبهه که همواره ایثار، اتحاد و عقلانیت آن بر همگان اثبات شده، این است که با حمایت از جریان امتداد شهید جمهور، امکان ادامه پرقدرت مسیر جریان خدمت و پیمودن راه شهید جمهور را فراهم آورند.

جبهه شریان قویا باور دارد نامزدی که براساس رهنمودهای حکیمانه امام خامنه‌ای دارای بیشترین قرابت با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و همچنین واجد سطح بالایی از کارآمدی و کفایت در امور اجرایی و مدیریتی کشور است، دکتر سعید جلیلی است که می‌تواند با تمام توان و با نهایت بهره گیری از ظرفیت‌های داخلی، امکان رفع مسائل و مشکلات آن در داخل و پیمودن مسیر عزت و سرافرازی کشور در خارج را فراهم نماید. لذا این جبهه‌ جوان ضمن دعوت و درخواست از تمامی مردم با سلایق متنوع به ویژه جوانان و رای اولی‌ها و مرددین دور اول به مشارکت و حضور فعالانه و سرنوشت‌ساز برای ایران اسلامی، شخص آقای جلیلی را تنها راه استیفای حقوق آنان و بازگرداندن امید و شکوفایی به جامعه می‌داند. بدین منظور ستادهای شریان در تهران و کلیه استان‌های کشور با جدیت تمام در حمایت از جناب آقای دکتر سعید جلیلی پای کار خواهند بود تا نقشی هنرمندانه و عزتمندانه از حماسه حضور آگاهانه آحاد ملت را به تصویر بکشند.

وعده‌ ما: جمعه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳
پای صندوق‌های اخذ رای

شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha