• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۶:۴۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403040805355
  • خبرنگار : 30147

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

ساعت‌ها تلاش برای گرفتن رأی محلات عشایری هزار مسجد

ساعت‌ها تلاش برای گرفتن رأی محلات عشایری هزار مسجد

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار کلات گفت: برخی از شعبات به خصوص یکی از شعبات در محلات عشایری هزار مسجد که تا مرکز شهرستان مسافت بسیار طولانی دارد از عصر دیروز اعزام شدند و تا صبح امروز در راه بودند.

علی صلاحی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه تاکنون در روند برگزاری رأی‌گیری این شهرستان هیچ گونه مشکلی وجود نداشته است، اظهار کرد: مردم انقلابی کلات هم مانند سایر شهرستان‌ها و مناطق کشور از همان لحظات اولیه در پای صندوق‌های رأی حضور داشته‌اند.

وی تصریح کرد: بحمدالله مردم به یک بلوغ سیاسی رسیده‌اند و می‌دانند که انتخابات برایشان در این کشور سرنوشت‌ساز و موجب اعتبار نظام و انقلاب است.

فرماندار کلات با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را از مدت‌ها قبل به کار گرفته‌ایم تا رأی‌گیری بدون هیچ مشکل و کمبودی در شهرستان برگزار شود و تاکنون نیز چنین بوده است، خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش‌های رسیده از شعبات مختلف مردم تاکنون در پای صندوق‌های رأی حضور خوب و پرشوری داشته‌اند.

وی با بیان اینکه امیدواریم این حضور تا پایان وقت رأی‌گیری ادامه داشته باشد، اظهار کرد: با توجه به آبادی‌های گسترده و پراکندگی روستاها، محلات عشایری و دامداری و مناطق مرزی، برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان کلات ۴۶ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده که ۳۲ شعبه سیار و ۱۷ شعبه نیز ثابت است.

صلاحی با اعلام اینکه در روند ارسال صندوق‌ها برای مناطق روستایی، عشایری و مرزی هیچ گونه مشکلی نبوده است، خاطرنشان کرد: از صبح امروز در تمامی مناطق رأی‌گیری به موقع آغاز شد و هیچ تأخیری نداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه ساعت ۶.۳۰ صبح تمامی نیروها در شعبات مستقر بودند و رأی‌گیری رأس ساعت ۸ از واجدین شرایط آغاز شد، از وجود تعرفه مورد نیاز در شهرستان خبر داد و افزود: تعرفه مورد نیاز به تعداد لازم در شهرستان پیش‌بینی شده و هیچ گونه کمبودی وجود ندارد و تا آخرین لحظه شعبات مکلف به رأی‌گیری هستند.

فرماندار کلات ادامه داد: همه می‌دانند که در جمهوری اسلامی ایران رئیس جمهور به عنوان شخص دوم کشور اختیارات ویژه‌ای دارد، اینکه رئیس جمهور مقتدر، مدیر و باتجربه باشد و به نوعی در راستای شاخص‌هایی که رهبر معظم انقلاب فرمودند و استفاده از ظرفیت‌های داخلی حرکت کند بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه مردم در انتخابشان قطعاً به این مسائل توجه خواهند داشت، بیان کرد: با توجه به رضایتمندی که رهبر معظم انقلاب از شهید رئیسی داشتند امیدواریم افراد جدیدی هم که توسط مردم انتخاب می‌شوند این شاخص‌ها و ظرفیت‌ها را داشته باشند و ادامه دهنده این خدمت به مردم باشند.

صلاحی در پایان بر اصل بی‌طرفی مجریان در انتخابات ریاست جمهوری تأکید و از مردم شریف کلات دعوت کرد، در چهاردهمین مرحله انتخابات ریاست جمهوری نیز پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha