• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403040805254
  • خبرنگار : 50617

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

صندوق‌های رای مملو از جمعیت محمودآبادی‌ها

صندوق‌های رای مملو از جمعیت محمودآبادی‌ها

ایسنا/مازندران مردم شهرستان محمودآباد برای اعتلای وطن از ساعات اولیه صبح پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

فرآیند اخذ رای از رای دهندگان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح روز ۸ تیرماه در شعب اخذ رای سراسر کشور برگزار شد.

شور و شوق حضور مردم در پای صندوق‌های رای در جای جای محمودآباد دیده می‌شود.

۳ هزار رأی اولی این شهرستان به همراه قشرهای مختلف با مشارکت در انتخابات، در حساس‌ترین برهه زمانی ایران منتظر اعلام نتیجه مهمترین رویداد سیاسی کشور هستند.

صندوق‌های رای مملو از جمعیت محمودآبادی‌ها

مردم محمودآباد با حضور در پای صندوق‌های رأی پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داده و سرنوشت سیاسی کشور را در بخش عمده‌ای از ارکان حکومت و نظام تعیین می‌کنند.

آنها پای ارزش‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی، دین، قرآن و رهبری ایستاده‌اند و اجازه نخواهند داد به استقلال سیاسی کشور خدشه‌ای وارد شود.

روح الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه ۶۹ هزار نفر در شهرستان محمودآباد واجد شرایط رای دادن هستند، گفت: ۳ هزار رای اولی در محمودآباد می‌توانند پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

وی افزود: ۱۱۰ شعبه اخذ رای در این شهرستان مستقر است و ۱۵۰۰ نفر در برگزاری این انتخابات مشارکت و همکاری دارند.

فرماندار محمودآباد خاطرنشان کرد: ۶۵ شعبه اخذ رای در شهر محمودآباد و ۴۵ شعبه اخذ رای در شهر سرخ‌رود استقرار یافته است.

صندوق‌های رای مملو از جمعیت محمودآبادی‌ها

به گزارش ایسنا همه متولدان هشتم تیر ۱۳۸۵ به قبل، می ‌توانند در این دوره از انتخابات با به همراه داشتن شناسنامه یا کارت ملی مشارکت و سرنوشت آینده کشور را با انتخاب فرد اصلح تعیین کنند.

در پی شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان، در اجرای اصل یکصد و سی و یکم قانون اساسی و مواد ۳۸ و ۳۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری و تبصره‌های ذیل آنها، حداکثر ظرف ۵۰ روز باید زمینه برگزاری انتخابات و انتخاب رییس جمهور جدید انجام شود لذا ستاد انتخابات کشور برای برگزاری چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، کار خود را آغاز کرد .

صندوق‌های رای مملو از جمعیت محمودآبادی‌ها

طبق اعلام وزارت کشور، ستادهای استانی نیز تشکیل و ۱۰ خرداد، ثبت‌نام نامزدهای ریاست جمهوری آغاز شد و پس از طی مراحل قانونی امروز جمعه هشتم تیر سال‌جاری انتخابات در حال برگزاری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha