• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1403040804826
  • خبرنگار : 50136

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

تکاپوی انتخابی اصلح برای آینده کشور

تکاپوی انتخابی اصلح برای آینده کشور

ایسنا/آذربایجان غربی روز موعود فرا رسید و مردم ارومیه این بار نیز برای خلق حماسه‌ای دیگر از ساعات اولیه صبح هشتم تیرماه ۱۴۰۳پای صندوق‌های رای آمده‌اند.

پس از به شهادت رسیدن آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور دولت سیزدهم مقدمات برگزاری انتخابات ریاست جمهوری انجام شد و پس از تایید صلاحیت ۶ نامزد ریاست جمهوری و تبلیغات آنها، روز انتخاب اصلح فرا رسیده است.  

خبرنگار ایسنا در آذربایجان غربی از ساعات اولیه شروع چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم شهر ارومیه در شعبات اخذ رأی از حال و هوای امروز گزارش می‌دهد.  

با وجود اینکه هنوز زمان رسمی رأی‌گیری آغاز نشده بود مردم غیور و ولایی ارومیه، صبح امروز جمعه هشتم تیرماه ۱۴۰۳ در صفوفی منظم پشت در مصلی امام خمینی شهر ایستاده بودند تا بار دیگر با لبیک به فرمان رهبر انقلاب و حضور در انتخابات، برگ زرین دیگری برافتخارات استان بیفزاید و دشمنان نظام را بار  دیگر ناامید کنند.  

تکاپوی انتخابی اصلح برای آینده کشور


رضا احدزاده ۶۸ ساله پس از اینکه رأی خود را به صندوق انداخت به ایسنا گفت: صبح زود آمدم تا به تکلیف خود زودتر عمل کنم، چرا که رهبر معظم انقلاب چندین بار در سخنان خود مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کردند.  

او با بیان اینکه شرکت در انتخابات را بر خود تکلیف می دانم، ادامه داد: از زمانی که انقلاب شد در همه انتخابات‌ها شرکت کرده‌ام چون ما باید نسبت به آینده کشورمان حساس باشیم.  

احدزاده گفت: ما برای این کشور و حفظ آن جوانان زیادی تقدیم کردیم، پس بر همه ما وظیفه است که با شرکت خود در انتخابات و در مسیر پیشرفت کشور به خون شهدا ارزش قائل شویم.  

او ادامه داد: دشمنان همیشه چشم طمع به خاک ما داشتند و هر بار با ترفندی به دنبال آسیب رساندن به کشور هستند که ما از هر قشری نباید این اجازه را به آنها بدهیم.

تکاپوی انتخابی اصلح برای آینده کشور

یک دانشجو به ایسنا گفت: انتخابات اصل مهمی است و مشارکت در این امر مهم برای داشتن کشوری رو به پیشرفت واجب است. 

او با بیان اینکه در دوره‌های قبل انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شرکت کرده‌ام، افزود: همه آحاد مردم به خصوص جوانان که دل در گرو آبادانی کشور دارند نباید انتخابات را که فرصتی برای مشارکت در ساختن آینده است را از دست بدهند. 

تمامی زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند فراهم شده است

استاندار آذربایجان غربی نیز به آماده بودن استان برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اشاره و اظهار کرد: تمامی زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند فراهم شده و در این زمینه ۲۳۵۷ شعبه اخذ رای در مناطق مختلف استان پیش‌بینی و ۴۲ هزار نفر در قالب عوامل اجرایی، نظارت، انتظامی و بازرسی، انتخابات را در آذربایجان غربی برگزار می‌کنند.

معتمدیان همچنین تصریح کرد: هشتم تیر ماه شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه، در امنیت و سلامت کامل و با حضور حداکثری مردم خواهیم بود.

وی در ادامه سلامت را یکی از ارکان و مؤلفه‌های مهم انتخابات و مورد تاکید مقام معظم رهبری عنوان کرده و افزود: تامین سلامت انتخابات وظیفه شرعی و قانونی بوده و از آرای تک تک مردم به عنوان حق‌الناس صیانت می‌کنیم. 

استاندار آذربایجان غربی از مردم ایران اسلامی و به ویژه مردم استان برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رای دعوت کرده و بیان داشت: حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح، می‌تواند زمینه رشد و تعالی و پیشرفت و آبادانی کشور را فراهم سازد.

معتمدیان در پایان تاکید کرد: مردم در ساعات اولیه اخذ رای در پای صندوق‌های رای حضور یابند تا حماسه دیگری را در تاریخ آذربایجان غربی رقم زده و در تعیین سرنوشت کشور مشارکت کنند.

تکاپوی انتخابی اصلح برای آینده کشور

حضور حداکثری در انتخابات توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

فرماندار خوی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد:حضور باشکوه مردم در صبح اول وقت نشان می‌دهد که امروز شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات خواهیم بود.

وی تصریح کرد: بی‌شک حضور باشکوه مردم علاوه بر خنثی کردن توطئه‌های دشمنان موجب ایجاد وفاق ملی برای توسعه و پیشرفت کشور خواهد بود.

امروز شگفتی مردم ایران با انتخاب اصلح رقم می خورد

حجت‌الاسلام قاسم‌خانی امام جمعه خوی نیز اظهار کرد: مردم ایران همیشه شگفتی‌ساز بوده‌اند و امروز شگفتی مردم ایران با انتخاب اصلح رقم می‌خورد.

حجت‌الاسلام رشتبر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مردم امروز با حضور حماسی شان نشان خواهند داد که راه شهید جمهور با تمام قدرت ادامه خواهد یافت.

به گزارش ایسنا، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز جمعه هشتم تیرماه همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی آغاز شده و مردم استان با حضور حداکثری در آینده کشور مشارکت دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha