• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۳
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403040804717
  • خبرنگار : 50123

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

مردم در ساعات آغازین اخذ رأی به شعب مراجعه کنند

مردم در ساعات آغازین اخذ رأی به شعب مراجعه کنند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مردم برای رای دادن در ساعات آغازین به شعب مراجعه کنند، شرکت در انتخابات عمل صالح به شمار می‌رود یعنی باید اخذ رای در همان اول وقت انجام شود و به ساعات پایانی روز موکول نشود

محسن حسین میرزایی هشتم تیرماه در ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران استان با اشاره به اینکه از ساعت ۸ صبح از دقایقی پیش کار انتخابات در کشور و استان آغاز شد، اظهار کرد: همه تمهیدات لازم در ۱۲ شهرستان استان انجام شده است و امید است انتخابات بسیار خوبی را در سطح استان شاهد باشیم.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۷۹۵ شعبه اخذ رای در مناطق شهری و روستایی استان پیش بینی شده است، افزود: از این تعداد ۵۷۴ شعبه اخذ رای ثابت و ۲۲۱ شعبه سیار است، ۳۷۱ شعبه در مناطق شهری و ۴۲۴ شعبه در مناطق روستایی مستقرند.

حسین میرزایی گفت: در مناطق سخت گذر اقدامات لازم انجام شده تا مردم دسترسی آسان به شعبه اخذ رای داشته باشند، البته روز گذشته اقلام و لوازم اخذ رای برای مناطق سخت گذر ارسال شده است.

وی تاکید کرد: با حضور گسترده‌ای که مردم امروز در پای صندوق‌های رای خواهند داشت برگ زرین دیگری بر افتخارات مردم رقم خواهد خورد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: حتماً مردم برای رای دادن در ساعات آغازین به شعب مراجعه کنند، شرکت در انتخابات عمل صالح به شمار می‌رود یعنی باید اخذ رای در همان اول وقت انجام شود و به ساعات پایانی روز موکول نشود.

وی خاطرنشان کرد: حضور پرشور، با نشاط و با شکوه مردم استان‌ها پای صندوق‌های رای با توجه به سابقه‌ای که مردم استان دارند افتخارات دیگری است که خلق خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha