• پنجشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۳ / ۲۳:۲۰
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403040704648
  • خبرنگار : 50673

استاندار هرمزگان:

شهید رییسی مطیع محض ولایت بود

شهید رییسی مطیع محض ولایت بود

ایسنا/هرمزگان  استاندار هرمزگان با اشاره به هراس دشمن و جبهه شر از مشارکت مردم در انتخابات،گفت: آیت الله رئیسی لحظه‌ای دل امام زمان خود را نیازرد و مطیع محض ولی فقیه خود بود.

مهدی دوستی، استاندار هرمزگان شامگاه پنجشنبه هفتم تیرماه در مراسم چهلم شهدای خدمت که در گلزار شهدای بندرعباس برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: مردم باید طرفین معادله حضور یا عدم حضور در انتخابات را ببینند، موافقین حضور در پای صندوق‌های رأی خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، علما، صلحا و دلسوزان نظام هستند و مخالفان حضور مردم در پای صندوق‌های رأی منافقین، تجزیه طلب‌ها، صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها و سران رژیم‌های مرتجع هستند.

وی افزود: اگر بخواهیم مانند هر عرصه دیگری نبرد خیر و شر را ترسیم کنیم خواهیم دید که تمام جبهه شرّ مخالف حضور ملت ایران پای صندوق‌های رأی است.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب هر کسی که خواهان ایران قوی است باید در انتخابات شرکت کند چرا که در این منطقه پر تنش غرب آسیا هر کسی که رئیس جمهور شود نیاز به یک پشتوانه مردمی دارد تا بتواند چهار سال مسیر خود را ادامه دهد.

دوستی عنوان کرد: یقینا مردم عزیز ایران با حضور پررنگ خود در انتخابات و با مشارکت بالا، فرد اصلح را انتخاب خواهد کرد تا مسیر خدمت به مردم با سرعت تداوم پیدا کند.

وی در رابطه با شاخصه‌های انتخاب اصلح نیز گفت: شاخص‌ها کاملا مشخص است اما در این دوران سه ساله آنچه ما از شهید آیت الله رئیسی دیدیم که می‌توانیم به عنوان معیاری برای انتخاب اصلح معرفی کنیم این بود که آیت الله رئیسی لحظه‌ای دل امام زمان خود را نیازرد و مطیع محض ولی فقیه خود بود.

استاندار هرمزگان عنوان کرد: تعابیری که رهبر معظم انقلاب در رابطه با شهید آیت الله رئیسی به کار بردند در نوع خود بی‌نظیر است و تاکنون در خصوص شخصیت دیگری مطرح نشده از این رو امیدواریم ملت ایران شخصیتی انقلابی، پرکار و ولایت مدار را برای ادامه راه شهید رئیسی برگزینند.

دوستی مردمی بودن، عدالت محوری، ولایتمداری، استقامت بر سر عقاید و اصول و ساده زیستی را از دیگر ویژگی‌های بارز شهید رییسی عنوان کرد.

وی با اشاره به عملکرد شهید جمهور و دولت سیزدهم در راستای دستورات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: اتفاقی مهمی که برای شهید جمهور و وزیر امور خارجه افتاد، اگر در هر کشوری رخ می‌داد قطعا دچار بحران‌های سیاسی و هرج و مرج می‌شد اما با درایت رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی فقیه و تاکیداتی که ایشان داشتند، آرامش را در کشور ایجاد کردند.

نماینده عالی دولت در هرمزگان یادآور شد: گفتمان شهید رییسی پیشرفت توام با عدالت و مبتنی بر آرمان‌های انقلاب و فرمایشات رهبر معظم انقلاب بود و قطعا این راه نیز با انتخاب فردی اصلح و کارآمد ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha