• چهارشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۲۲:۳۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403040604108
  • منبع : نمایندگی لرستان

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان:

اقشار مختلف لرستان آمادگی حضور چشمگیر در انتخابات را دارند

اقشار مختلف لرستان آمادگی حضور چشمگیر در انتخابات را دارند

ایسنا/لرستان رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در لرستان گفت: همه‌ی اقشار مختلف در استان آمادگی حضور چشمگیر با مشارکت بالا را در انتخابات پیش رو دارند.

بهزاد مومنی‌مقدم ششم تیرماه در حاشیه سفر مسعود پزشکیان به لرستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: مردم لرستان امروز میزبان طبیب ایران جناب دکتر پزشکیان، کاندیدای ریاست جمهوری بودند.

وی با بیان اینکه امروز شور و شعور بی‌نظیری در بین مردم به وجود آمد و استقبال بسیار گرمی از جناب آقای دکتر پزشکیان صورت گرفت، اظهار کرد: در این استقبال و مراسمی که برگزار شد شاهد حضور چشمگیر بانوان، دختران و پسران جوان و پیشکسوتانی بودیم که همگی با دغدغه‌ای که برای ایران عزیز دارند به صحنه آمده بودند.

مومنی‌مقدم با بیان اینکه از حضور همه مردمی که امروز علی‌رغم گرمی هوا و در ساعت نامناسب چشم انتظار دکتر پزشکیان بوده و در این مراسم شرکت کردند صمیمانه تشکر می‌کنم، بیان کرد: این حضور پیام روشنی داشت و این بود که همه‌ی مردم و اقشار مختلف در لرستان آمادگی حضور چشمگیر با مشارکت بالا را در انتخابات پیش رو دارند.

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در لرستان در ادامه‌ی صحبت‌هایش با بیان اینکه دکتر پزشکیان بدون تردید در مسیر تغییر سیاست‌ها و رویکردهای فعلی کشور قدم برمی‌دارند، افزود: از حضور اصحاب رسانه و پوشش خبری بسیار وسیع و مناسبی که از مراسم امروز صورت گرفت تشکر می‌کنم.

وی یادآور شد: قطعاً این این پوشش خبری و فعالیت رسانه‌های استان می‌تواند به افزایش مشارکت و ایجاد شور و شعف بیشتری در بین مردم منجر شود.

او تصریح کرد: ما در کمپین انتخاباتی جناب دکتر پزشکیان و به ویژه در ستاد انتخابات مردمی یاران همدل ایشان بر این باوریم که باید تلاش خودمان را برای به صحنه آوردن قشر خاکستری و نسل زد در این چند ساعت باقی مانده بیشتر کنیم.

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در لرستان با بیان اینکه باید گفتگوی بیشتری با این اقشار انجام دهیم، گفت: بدون تردید عدم مشارکت در انتخابات در حقیقت رای دادن به جریانیست که این جریان اقلیت کشور را در بر می‌گیرد و این جریان کشور را در مسیر فعلی کانالیزه کرده است.

مومنی‌مقدم تاکید کرد: بدون تردید مردم دنبال تغییر وضع موجودند و برای تغییر وضع موجود چاره‌ای نداریم جز اینکه به صحنه بیاییم و در انتخابات مشارکت داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha