• چهارشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۱۷:۴۲
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403040603992
  • منبع : نمایندگی گیلان

برپایی میز خدمت دستگاه قضا در مساجد رشت

برپایی میز خدمت دستگاه قضا در مساجد رشت

ایسنا/گیلان رئیس کل دادگستری گیلان گفت: در راستای تسهیل در روند رسیدگی به درخواست‌ها و پاسخگویی به مطالبات مردم تاکنون چهار میز خدمت در مساجد رشت برگزار شده است و این کار تداوم دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی امروز (ششم تیر ماه) با اشاره به حضور جمعی از اعضای شورای قضایی گیلان در سه مسجد شهرستان رشت در راستای تسهیل در روند رسیدگی به درخواست‌ها و پاسخگویی به مطالبات مردم، اظهار کرد: این حضور، چهارمین دیدار چهره به چهره در سال ۱۴۰۳ با مردم است.

 وی ادامه داد: طرح دیدار چهره به چهره با مردم در قالب برپایی میز خدمت در مساجد در راستای تاکیدهای مسئولان دستگاه قضا و برای تسهیل در روند دسترسی مردم به مسئولان و قضات دادگستری و اعضای شورای قضایی استان در سه مسجد حاج صمد خان باقرآباد، مسجد ابوذر و مسجد امام رضا (ع) حمیدیان بعد از اقامه نماز مغرب و عشا با هدف فرهنگ‌سازی و ترویج سنت حسنه عفو و گذشت و استفاده از تریبون مساجد و سخنگاه‌ها برگزار شد.

او با تشریح مزایای ارتباط مستمر و صمیمی مسئولان با مردم، گفت: این مهم رسالتی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و برگرفته از ارزش‌های انقلاب اسلامی است که مودت و امیدواری را در جامعه تقویت می‌کند و روند دسترسی مردم به مسئولان را تسریع می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، صادقی نیارکی افزود: بخشی از این دیدارها ناشی از دغدغه‌هایی بود که مراجعه‌کنندگان در روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی داشتند که با صدور دستورات و ارائه‌ی راهکارهای قانونی و سازنده برطرف و بخش دیگر مربوط به دغدغه‌های عمومی افراد بود که نسبت به حفظ حقوق بیت‌المال و دفاع از منافع اکثریت مردم مطرح کردند و رهنمودها و دستورات لازم در این زمینه ارائه شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۰۳:۱۳

بسیار کار خدا پسندانه ای است ، عالی ، دست مریزاد