• چهارشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۳
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403040603883
  • خبرنگار : 50973

جانمایی ۱۳۰ شعبه اخذ رای در شهرستان پردیس

جانمایی ۱۳۰ شعبه اخذ رای در شهرستان پردیس

ایسنا/تهران فرماندار پردیس از در نظر گرفتن ۱۳۰ شعبه اخذ رای برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان و بخش‌هایش خبر داد و افزود: ۶۷ شعبه در بخش مرکزی، ۴۷ شعبه در بخش بومهن، ۱۶ شعبه در بخش جاجرود و هفت شعبه سیار عملیات اخذ رای مراجعین را انجام می‌دهند.

محسن قضاتلو از برگزاری همایش عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، امنیت و انتظامات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان پردیس خبر داد و افزود: در حاشیه برگزاری این همایش آخرین موضوعات و دستورالعمل‌ها را در این همایش ابلاغ کرده و مسائل انتخابات پیشین را برای اصلاح عنوان کردیم.

رئیس هیات اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان پردیس ادامه داد: در موارد اجرا، نظارت، بازرسی و امنیت و انتظامات هماهنگی بسیار خوبی در سطح شهرستان وجود دارد.

وی بر دقت بر موارد قانونی همچون نبود تبلیغات کاندیداها پیرامون شعبه، حضور به موقع مجریان انتخابات و آغاز رای‌گیری راس ساعت هشت صبح تاکید و اظهار کرد: انتخابات در این شهرستان همانند سایر نقاط کشور راس ساعت هشت صبح آغاز و تا زمان اعلامی از سوی وزارت کشور ادامه خواهد داشت.

قضاتلو تصریح کرد: با توجه به تجربه برگزاری دو دوره انتخابات آمادگی کاملی برای برگزاری انتخابات در سطح شهرستان وجود دارد.

رئیس هیات اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان پردیس تاکید کرد: در این دوره فقط با اراائه شناسنامه و یا کارت ملی اخذ آرای مراجعان انجام می شود.

عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان پردیس با ابراز امیدواری برای برگزاری انتخاباتی پرشور و انتخاب رئیس جمهوری پرکار، مومن و انقلابی گفت: تعداد تعرفه بسیار مناسبی در نظر گرفتیم که با کمبود تعرفه مواجه نشویم.

قضاتلو با تاکید بر آمادگی کامل تمام دستگاه‌های دخیل در امر انتخابات ادامه داد: جلسات شورای تامین در مورد نکات لازم در رابطه با موضوع انتخابات برگزار شده و تکالیف همه دستگاه‌ها به آنان ابلاغ شده است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha