• چهارشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403040603353
  • خبرنگار : 50605

نماینده نجف آباد در مجلس:

تراز خدمت‌رسانی در دوران رئیس جمهور شهید مشخص شد

تراز خدمت‌رسانی در دوران رئیس جمهور شهید مشخص شد

ایسنا/اصفهان نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: تراز خدمت رسانی برای مسئولان و انتخاب رئیس جمهور اصلح در دولت سیزدهم مشخص شد.

ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در انتخابات پیش رو دو امر مهم مشارکت مردمی و انتخاب اصلح مورد توجه است که هر کدام از جنبه های مختلف حایز اهمیت خواهد بود.

وی افزود: مشارکت حداکثری پشتوانه‌ای برای رئیس جمهور منتخب خواهد بود تا در عرصه ملی و بین‌المللی اهداف نظام و دغدغه‌های مردم را دنبال کند.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون ادامه داد: عدم حضور اقدام عاقلانه‌ای نبوده و اینگونه مشکلات کشور رفع نخواهد شد بلکه با حضور و مطالبه‌گری می‌توان از معضلات از جمله چالش‌های اقتصادی بگذریم.

به گفته ابوترابی انتخاب اصلح هم در ادامه مشارکت برای حل مشکلات کشور مهم بوده تا فرد توانمند انتخاب و هدایت قوه اجرایی را بر عهده بگیرد.

وی با اشاره به خصوصیات فردی و مدیریتی رئیس جمهور شهید گفت: تراز خدمت رسانی و الگوی مدیریتی در دوران عملکرد دولت سیزدهم روشن و برای انتخاب اصلح کارگشا است.

به اعتقاد این نماینده مجلس، رئیس جمهور خستگی‌ناپذیر و اهل تعامل با قوای دیگر می‌تواند مشکلات کشور را رفع کرده و در همکاری‌ها به جای تفرقه به اهداف کشور کمک کند.

ابوترابی به دغدغه‌های مردم اشاره کرد و گفت: مردم از رئیس جمهور منتخب گره‌گشایی از مشکلات معیشتی، کنترل تورم مبارزه با فساد، انتصاب مدیران کارآمد و اقتدار مملکت را انتظار دارند.

وی یادآور شد: مجلس دوازدهم با دولت جدید برای حل مشکلات و اقتدار نظام همکاری خواهد کرد و باید دولتمردان نیز بر تعاملات بین قوا همراهی کرده و خط قرمزهای قانون و نظام را رعایت کنند.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تشکیل کابینه قوی و توانمند را برای اداره کشور مهم دانست و خاطرنشان کرد: مجلس در رای اعتماد به وزرای توانمند و پایبند به اصول نظام همراهی خواهد داشت که با تعاملات و همکاری‌ها امکان رفع معضلات وجود دارد.

وی شعار محوری را چالش‌ساز دانست و یادآور شد: کاندیداها واقعیت‌ها را برای تبلیغ خود مطرح کنند و حاشیه پردازی نکرده و با شعار پیش نروند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha