• سه‌شنبه / ۵ تیر ۱۴۰۳ / ۲۳:۰۴
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403040503253
  • خبرنگار : 71592

مقام صهیونیستی: به دنبال جایگزینی برای حماس در غزه هستیم 

مقام صهیونیستی: به دنبال جایگزینی برای حماس در غزه هستیم 

مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در اظهاراتی مداخله جویانه فاش کرد که بررسی برای یافتن جایگزینی برای حماس به منظور اداره نوار غزه، از هم اکنون آغاز شده است.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری رویترز به نقل از تساحی هنگبی، مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز سه‌شنبه گزارش کرد این رژیم «در حال مذاکره با آمریکا در این خصوص است که سازمان ملل و برخی کشورهای اروپایی و عربی چگونه می‌توانند جایگزینی را به جای حماس برای حاکمیت در غزه ایجاد کنند».

«شکست حماس ناممکن است»

هنگبی همچنین اذعان کرد شکست دادن حماس به عنوان یک ایده، ممکن نیست و این کار مستلزم تشکیل یک رهبری محلی برای جایگزینی حماس در نوار غزه است.

او مدعی شد: «ما در حال بررسی ایده تکیه بر فلسطینیان داخلی برای اداره غزه بعد از پاکسازی این باریکه از حماس هستیم».

هنگبی همچنین افزود: «نیروهای اسرائیل برای بازگرداندن اسرا می جنگند». او در عین حال توضیح داد که «باید اهداف جنگ که پیشتر توسط نخست وزیر اعلام شده (نابودی نظامی حماس)، برای جلوگیری از تکرار حوادث ۷ اکتبر، اجرا شود».

وی در ارتباط با جبهه شمالی فلسطین اشغالی نیز با اشاره به این که مسئولان طی هفته‌های آینده برای حل مناقشه با لبنان، تلاش خواهند کرد، گفت: «بهتر است که این امر از راه‌های دیپلماتیک صورت بگیرد».

این اظهارات حدود یک هفته پس از تاکید سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بر این موضوع بود که حماس به عنوان یک ایده و ایدئولوژی، جز با یافتن جایگزینی برای آن برای حاکمیت بر غزه، قابل حذف شدن نیست.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۶ ۰۸:۴۴

قابل توجه ، رژیم موقت صهیونسیتی از درون پوسیده شده و در حال محو شدن پیش می رود ، به دلیل اینکه جنایات زیادی مرتکب شده ازجمله قتل عام زنان و کودکان فلسطین غزه مظلوم و مقاوم.

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۶ ۰۸:۵۰

شما ها اشغالگرهستیدباید از این سرزمین خارج بشید

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۶ ۱۵:۵۰

هنگبی مشاور امنیت اسرائیل غلط کرده با پدرش همان آمریکا و اروپا بجای حماس تصمیم میگیره حالا حالاها خیلی کار است شما خودتان باید از صفحه روزگار محو شوید چه برسد که تصمیم بگیرید زنده باد مقاومت و حماس انشاالله پیروزی نزدیک است.

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۶ ۱۷:۳۵

عمرتان به انجاها نمیرسد

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۰۶:۲۹

ما دنبال اخراج صیهونیست ها کودک کش هستیم

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۸:۲۵

من از همه کس عقیده مند ترهستم که اسرائیل نابود شدنی انشالله ما باور داریم فلسطین راهمیشه الله حمایت می‌کند بالاخره نتیجه شم دیده میشه که فلسطین بعد ازانجام این مراحل جنگ یکی قدرت مند ترین کشور دنیا محسوب خواهند شد به اذن الله.