• سه‌شنبه / ۵ تیر ۱۴۰۳ / ۲۲:۳۷
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403040503239
  • خبرنگار : 71592

حماس: دست دشمن صهیونیستی که بخواهد سرنوشت ملت فلسطین را به بازی بگیرد، قطع خواهد شد

حماس: دست دشمن صهیونیستی که بخواهد سرنوشت ملت فلسطین را به بازی بگیرد، قطع خواهد شد

در پی اظهارات مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در مورد اینکه تل‌آویو در حال بررسی جایگزینی برای جنبش حماس در نوار غزه است، این جنبش تهدید کرد دست رژیم صهیونیستی که بخواهد آینده و سرنوشت ملت فلسطین را به بازی بگیرد، توسط مقاومت فلسطین قطع خواهد شد.

به گزارش ایسنا، جنبش حماس فلسطین اعلام کرد اظهارات «تساحی هنگبی» رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی درمورد مرحله پساجنگ غزه، آینده سیاسی ملت فلسطین و طرح‌هایی که کابینه این رژیم با دولت آمریکا و دیگر طرف‌ها بررسی می‌کند، تلاش رژیم صهیونیستی فاشیستی برای پیمودن مسیر شکست و ناامیدی است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی فلسطین، حماس امروز سه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد نقشه‌های شوم رژیم صهیونیستی در مقابل استواری و اراده مردم فلسطین، و دلاوری مقاومت آن راهی برای اجرا نخواهد یافت.

حماس تاکید کرد: سرنوشت ملت فلسطین و آینده نوار غزه پس از شکست این جنگ جنایتکارانه، توسط مردم فلسطین تعیین می‌شود و نه هیچ کس دیگری.

این جنبش اعلام کرد: مردم فلسطین به هیچکس اجازه دخالت در خصوص آینده نوار غزه و سرنوشت ملت فلسطین را نخواهند داد و مقاومت دلیرانه آنها دست دشمنی را که بخواهد سرنوشت و آینده این مردم را به بازیچه بگیرد، قطع خواهد کرد.

مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی امروز گفته بود این رژیم «در حال مذاکره با آمریکا در این خصوص است که سازمان ملل و برخی کشورهای اروپایی و عربی چگونه می‌توانند جایگزینی را بجای حماس برای حاکمیت در غزه ایجاد کنند».

به نظر هنگبی، شکست دادن حماس به عنوان یک ایده، ممکن نیست و این کار مستلزم تشکیل یک رهبری محلی برای جایگزینی حماس در نوار غزه است.

او گفت: «ما در حال بررسی ایده تکیه بر فلسطینیان داخلی برای اداره غزه بعد از پاکسازی باریکه از حماس هستیم».

این اظهارات حدود یک هفته پس از تاکید «دنیل هاگاری»، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بر این موضوع بود حماس به عنوان یک ایده و ایدئولوژی، جز با یافتن جایگزینی برای آن برای حاکمیت بر غزه، قابل حذف شدن نیست.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha