• سه‌شنبه / ۵ تیر ۱۴۰۳ / ۲۱:۱۱
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403040503220
  • خبرنگار : 50187

مسعود پزشکیان:

کسی می‌تواند از حق مردم دفاع کند که پست و مقام فریبش ندهد

کسی می‌تواند از حق مردم دفاع کند که پست و مقام فریبش ندهد

ایسنا/کرمان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: کسی می‌تواند در مقابل مظلوم بایستد و از حق مردم دفاع کند که پست و مقام فریبش ندهد زیرا اگر من نوعی به عنوان نماینده بترسم از حق مردم دفاع کنم، محافظه‌کار می‌شوم.

مسعود پزشکیان شامگاه پنجم تیرماه در دیدار با مردم کرمان ضمن تبریک عید غدیر و گرامیداشت یاد و نام مردان بزرگ این استان اظهار کرد: من فردی مانند شما هستم. اگر کاری از دستمان بربیاید تلاش خواهیم کرد همراه شما و با شما ایرانی سربلند بسازیم.

وی افزود: من یکی از بندگان خدا در خدمت شما و خدمتگزار شما هستم و ایرانی سربلند و عزیز خواهیم ساخت.

پزشکیان با تبریک روز عید غدیر و ولایت گفت؛ نگاه و باور و اعتقاد من گفته مولاست. مشکل این است به قرآن و سخن مولا عمل نمی‌کنیم و اگر عمل می‌کردیم، مشکلاتمان این نبود.  

وی بیان کرد: کسی می‌تواند در مقابل مظلوم بایستد و از حق مردم دفاع کند که پست و مقام فریبش ندهد زیرا اگر من نوعی به عنوان نماینده بترسم از حق مردم دفاع کنم، محافظه‌کار می‌شوم.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه باید قدر بزرگان و کسانی که برای کشور تلاش کرده‌اند را بدانیم، گفت: ما آمده‌ایم مظلومیت‌ها و محرومیت‌ها را در جامعه از بین ببریم و آمده‌ام تا حق به حقدار برسد و اجازه ندهیم عده‌ای خاص قدرت را به دست بگیرند و بگویند مردم این را می‌گویند. 

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری افزود: مردم هستند که تعیین خواهند کرد چه کسی قدرت را به دست بگیرد.

وی افزود: حاکمان، مسئولان و مدیران خادمان مردم هستند و حق مردم است که تصمیم بگیرند، چه کسی بیاید یا نیاید.

پزشکیان بیان کرد: حضور، وجود و مشارکت شما مردم قطعا مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان خارجی است که ایران را در تفرقه، تضاد و اختلاف می‌خواهند و کسانی که در داخل اختلاف ایجاد کردند. وی تصریح کرد: با شما مردم و نخبگان تلاش می‌کنیم گره‌های موجود حل شود.

پزشکیان گفت: برای من به عنوان یک ایرانی غیرقابل قبول است از کشورهای دیگر عقب بمانیم، ما از هیچکس ضعیف‌تر نیستیم. این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: باید برای جوانان و دختران میدانی فراهم کنیم که افتخار بیافرینند و به توانمندان میدان بدهیم.

وی افزود: باید به معلمان احترام بگذاریم، به کشاورزان، نیروهای انتظامی، بازنشستگان و ...؛ وضعیت بازنشستگان زیبنده کشور نیست. پزشکیان در پایان گفت: باید دست‌به‌دست هم بدهیم و می‌توانیم مشکلات را حل کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha