• سه‌شنبه / ۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۹
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403040503140
  • خبرنگار : 71489

ارزیابی پزشکیان از پنجمین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

ارزیابی پزشکیان از پنجمین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ارزیابی از پنجمین مناظره انتخاباتی پرداخت.

به گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بعد از اتمام پنجمین مناظره تلویزیونی ۶ نامزد انتخابات که با موضوع دولت کارآمد برگزار شد، با بیان اینکه «امروز تقریباً درباره یکسری از مسائل مربوط به رشد اقتصادی و مشکلات اقتصادی بحث‌هایی داشتیم»، اظهار کرد: تا جایی که من اطلاع دارم مسائل مربوط به ارز، هدر رفت سوخت و همچنین تورم دغدغه همه نامزدها است؛ مشکل معلوم است و راه حل‌ها نیز مشخص است، اما گیر جای دیگر است.

وی افزود: گیر اختلافاتی است که معمولاً بین سیاستمداران و مدیران وجود دارد و دعواهایی است که در این موارد شکل می‌گیرد است؛ اگر نتوانیم این مشکل اختلاف را حل کنیم و بخواهیم همدیگر را متهم کنیم، طبیعتاً قادر نخواهیم بود که این معضل را با هماهنگی و همدلی و همراهی از سر راه جامعه خود برداریم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه عامل تورم و گرانی دولت است و این‌ها ارتباطی به مردم ندارند، گفت: ما می‌توانیم این مشکلات را با همدلی و هماهنگی و استفاده از کارشناسان و خبرگان و افراد با تجربه برطرف نماییم، اما حل این مشکلات می‌تواند مقداری اقتصاد مقاومتی تقویت کند؛ ما برای رشد و توسعه نیاز به سرمایه گذاری خارجی و برطرف کردن تحریم‌ها داریم؛ با دور زدن تحریم‌ها فقط هزینه را افزایش می‌دهیم و فقط گرانی را بیشتر می‌کنیم و پول و جنس را ارزان می‌فروشیم و گران وارد می‌کنیم و در این بین نیز کلی از پول‌ها حیف و میل می‌شود. من در جلسه گفتم الان نیز می‌گویم که حضرت علی (ع) در وصیت‌نامه خود همه را اول به تقوا به معنای حرکت، مدیریت و تصمیم بدون خطا و اجرای بدون خطا دعوت و سپس به نظم دعوت کردند و می‌فرمایند اصلاح بین مسلمانان و وحدت و انسجام از نماز و روزه‌ای که سال‌ها خوانده می‌شود، بالاتر و با ارزش‌تر است.

پزشکیان در پایان تاکید کرد: اگر ما می‌خواهیم مملکت‌مان درست شود، در گام اول باید وحدت و انسجام خود را درست کنیم و با همدیگر دعوا نکنیم؛ کاری که متاسفانه می‌کنیم و این دعواها نیز بیشتر دعوای قدرت است و نه خدمت. ان شاءالله خدا به ما توفیق دهد خدمتگزار و به دنبال وحدت و انسجام کشورمان باشیم تا بتوانیم گره‌ها و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد را حل کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha