• سه‌شنبه / ۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۴
  • دسته‌بندی: دانش‌بنیان‌ها
  • کد خبر: 1403040503122
  • منبع : پارک فناوری پردیس

به کوشش یکی از شرکت های عضو کارخانه نوآوری آزادی انجام شد؛

ارائه بیش از ۶۰۰۰ محصول در وبگاه آموزش و فروش تجهیزات برق صنعتی

ارائه بیش از ۶۰۰۰ محصول در وبگاه آموزش و فروش تجهیزات برق صنعتی

یک شرکت دانش بنیان عضو کارخانه نوآوری آزادی توانسته است با ایجاد وبگاهی علاوه بر فروش تجیهزات برق صنعتی، آموزش های لازم در شناخت و استفاده از این محصولات را ارائه دهد. ارائه بیش از ۶۰۰۰ محصول تخصصی در صنعت برق با مشخصات کامل فنی و قیمت معتبر لحظه‌ای، از ویژگی‌های این شرکت دانش بنیان است.

به گزارش ایسنا، بررسی و خرید آسان انواع تجهیزات برق صنعتی یکی از موضوعاتی است که استفاده کنندگان از این تجیهزات با آن سروکار دارند. یک مجموعه فناور در کارخانه نوآوری آزادی (شعبه پارک فناوری پردیس) با ارائه وبگاهی، بستری برای فروش امن تجهیزات برق صنعتی را فراهم کرده است.

محمد عزیزی مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به ارائه وبگاه فروش تجهیزات برق صنعتی توسط این مجموعه گفت: وبگاه این شرکت به عنوان یکی از مراجع فروش تجهیزات برق صنعتی، خدمات مشاوره، فروش و پس از فروش تجهیزات برق صنعتی را انجام می دهد.

وی افزود: تمام برنامه نویسی و کدنویسی این وبگاه توسط تیم فنی شرکت انجام شده است و در حال حاضر بیش از ۶۰۰۰ محصول در حوزه تجهیزات برق صنعتی در این وبگاه قابل مشاهده است. همچنین مشخصات فنی این محصولات و قیمت روز آنها نیز در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

عزیزی گفت: در کنار ارائه مشخصات محصولات و فروش آنها، مجله تخصصی آموزش جامع در زمینه تجهیزات برق صنعتی نیز در وبگاه این شرکت دانش بنیان تدارک دیده شده است تا علاوه بر فروش محصول، بحث آموزش نیز در این بستر انجام شود.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان افزود: در سال های گذشته در نمایشگاه های مختلف مرتبط با فعالیت خود مانند نمایشگاه های بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی وهمچنین صنعت برق شرکت کرده و این شرکت را به مخاطبان خود معرفی کردیم. در حال حاضر روزانه بیش از ۲ هزار بازدید از این سایت صورت می‌گیرد.

عزیزی ادامه داد: بررسی و مشاوره فنی و نیازسنجی صنعت، ارائه سریع پیش فاکتور و دفترچه فنی سیستمی، تامین مطمئن و ارائه گارانتی معتبر برای خدمات و تجهیزات و نهایتاً ارسال کالا یا تحویل پروژه از جمله خدماتی است که تسلاکالا به مشتریان خود ارائه می دهد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، وی در پایان، حضور در کارخانه نوآوری آزادی را فرصتی مغتنم برشمرد و افزود: هم افزایی با دیگر شرکت های عضو کارخانه در کنار فضای فناورانه آن، این فرصت را فراهم کرده است تا بتوانیم خدمات بهتری به مشتریان ارائه بدهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha