• سه‌شنبه / ۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403040503098
  • خبرنگار : 50040

مدیرکل بنیاد شهید گیلان مطرح کرد

ترمیم و بهسازی ۱۰۰ درصدی گلزارهای گیلان

ترمیم و بهسازی ۱۰۰ درصدی گلزارهای گیلان

ایسنا/گیلان مدیرکل بنیاد شهید گیلان گفت: تنها استانی هستیم که ۱۰۰ درصد گلزارهای ما ترمیم و بهسازی شده؛ البته به جهت شرایط آب و هوایی با فرسایش سنگ مزار و تصاویر و المان‌های شهدا مواجه هستیم لذا برای مسقف کردن گلزارها اقدام کردیم.

محمدرضا داوطلب در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، اظهار کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا یکی از مصادیق ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ا ست.

وی با اشاره به اهتمام دکتر اسدالله عباسی، استاندار گیلان در دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران از نخستین روز تصدی این مسئولیت، افزود: طرح سپاس مورد توجه دولت سیزدهم و استاندار گیلان است و با حضور دکتر عباسی، بالغ بر یکصد دیدار سالانه با خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان گیلان انجام شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی در گلزارهای شهدا و شرکت و سخنرانی در مراسم یادواره شهدای شاخص از دیگر مصادیق ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، عنوان کرد: نشست استاندار با مشاوران امور ایثارگران دستگاه‌ها به صورت فصلی برگزار می‌شود.

وی تجلیل از نخبگان علمی، فرهنگی و قرآنی و قهرمانان ورزشی شاهد و ایثارگر را در دستور کار استاندار گیلان دانست و بیان کرد: دیدار با خانواده‌های شهدای مدافع حرم و تجلیل از آنها نیز جزء برنامه‌های نماینده عالی دولت سیزدهم در استان است.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان با اشاره به دیدار استاندار با والدین شهدا در جریان سفرهای شهرستانی و پیگیری پروژه های عمرانی، حتی در مناطق کوهستانی و صعب‌العبور، تاکید کرد: ۶۲۴ فرزند شهید و جانباز ۵۰ تا ۷۰ درصد بیکار در استان داشتیم که با پیگیری استاندار و هماهنگی مشاوران وزرا در امور ایثارگران، مجوز استخدام ۸۵۰ نفر را گرفتیم.

وی با بیان اینکه مشکل مسکن ایثارگران با دستور ویژه استاندار در حال برطرف شدن است، اضافه کرد: با تاکید استاندار گیلان، حداقل ۱۰ درصد تسهیلات اشتغال به ایثارگران تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha