• سه‌شنبه / ۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403040503091
  • خبرنگار : 71560

با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب

رنجبر: حضور حداکثری مردم در پای صندوق رای معادلات دشمن را برهم خواهد ریخت

رنجبر: حضور حداکثری مردم در پای صندوق رای معادلات دشمن را برهم خواهد ریخت

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در هر انتخاباتی که مشارکت مردم بالا بوده است، ناامیدی دشمن و عقب نشینی آنان را به دنبال داشته است.

فضل الله رنجبر در گفت و گو با ایسنا با اشاره به بیانات امروز (سه‌شنبه) رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از مردم پنج استان پیرامون انتخابات، بیان کرد: نکته اساسی که در فرمایشات مقام معظم رهبری بود ضرورت مشارکت بالای مردم در انتخابات است. مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امنیت کشور را تضمین کرده و منجر به برهم خوردن معادلات دشمنان ملت ایران خواهد شد.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر مردم از اقشار مختلف ایران اسلامی در پای صندوق های رای حاضر بشوند، موجب اقتدار بیشتر ملت بزرگ ایران و نظام جمهوری اسلامی می شود. مشارکت مردم در انتخابات برای حل مشکلات کشور  و دخالت در تعیین سرنوشت خود موضوع بسیار مهم و با اهمیتی به شمار می رود. فلذا مقام معظم رهبری بر روی مشارکت بالای مردم تاکیدات فراوانی داشته که به حق  بوده و شایسته نیز می باشد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر زمانی که دیدیم در انتخابات مختلف به ویژه در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان یک انتخابات ملی و فراملی به خاطر اثرگذاری که دارد، هرجا که مشارکت بالا بوده است ناامیدی دشمن و عقب نشینی دشمن را به دنبال داشته است. قطعا مشارکت مردم در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی در ادامه تاکید کرد: نکته حائز اهمیت بعدی انتخاب فرد اصلح است؛ فردی که دارای خصوصیاتی مانند شجاعت، کاردانی و کاربلدی و دارای تجربه بودن، پاکدستی باشد. فردی اصلح است که واقعا نگاه وی به منافع ملی کشور و عامه مردم باشد. فرد اصلح می تواند بسیار بسیار در تشکیل کابینه مقتدر و قوی برای حل مشکلات کشور موثر واقع شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha