• سه‌شنبه / ۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403040503075
  • منبع : نمایندگی مازندران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

هدف غدیر اقامه عمود ولایت بر خیمه بشریت است

هدف غدیر اقامه عمود ولایت بر خیمه بشریت است

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه هدف غدیر اقامه عمود ولایت بر خیمه و خانه بشریت است گفت: لباس طلبگی ارزش است و وقتی ارزشی را می‌پذیریم به تمام لوازم آن ارزش باید ملتزم باشیم.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ۵ تیرماه در مراسم جشن عید سعید غدیر و عمامه‌گذاری جمعی از طلاب، ضمن تبریک عید سعید غدیرخم افضل و برترین اعیاد، اظهار کرد: امیدواریم که پیام غدیر جهانی شده و بشریت در ذیل ولایت الهی قرار بگیرد.

وی افزود: به فرموده امام هشتم (ع) امام زمان (عج) آقایی است که اگر از عمر دنیا باقی نماند جز یک روز خداوند آن روز را آنقدر طولانی می‌کند تا حضرت ظهور کند و دنیا پر از عدل و نور شود.

آیت الله محمدی لائینی گفت: هدف غدیر که اقامه عمود ولایت بر خیمه و خانه بشریت است، به‌وسیله حضرت مهدی (عج) ان‌شاالله استوار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: مرحوم علامه طباطبایی در نجف دچار فقر شدیدی شده بودند تصمیم داشت در گرفتاری‌های مادی صبر کند و چیزی از خدا درخواست نکند، بالاخره کاسه صبرش تمام شد و درخواستی خدمت علی (ع) داشت، شبی در خواب دید که کسی در خوابش آمد و گفت آیا ما در این ۲۰ سال فراموشت کرده‌ایم، منظور همان ۲۰سالی بود که ملبس شده از این رو بعد از ملبس شدن خداوند از شما صبر می‌خواهد و نگاه ویژه‌ای خواهد داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: این لباس، لباس حلم، صبر، وقار، متانت، خضوع و تواضع بوده و خیلی متانت و سنگینی دارد، از یک ملبس توقع نمی‌رود که قرائت نماز و قرآنش سبک باشد، علم و بار داشته باشید.

هدف غدیر اقامه عمود ولایت بر خیمه بشریت است

امام جمعه ساری با بیان اینکه بصیرت و متانت بسیار مهم است، گفت: این لباس آبرو، اعتبار و ارزش است، وقتی ارزشی را می‌پذیریم به تمام لوازم آن ارزش باید ملتزم باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha