• دوشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۲۰:۴۱
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403040402804
  • خبرنگار : 50673

استاندار هرمزگان:

تدوین نقشه کمبودهای مدرسه‌ای هرمزگان، رفع نواقص را سرعت می‌بخشد 

تدوین نقشه کمبودهای مدرسه‌ای هرمزگان، رفع نواقص را سرعت می‌بخشد 

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان با اشاره به تلاش‌های دولت جهت توسعه زیرساخت‌های آموزشی، مدیرکل نوسازی مدارس استان را مأمور کرد تا با قید فوریت نقشه کمبودهای مدرسه‌ای هرمزگان را تهیه کند.

مهدی دوستی استاندارهرمزگان، شامگاه دوشنبه ۴ تیرماه، در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان که با حضور احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد ضمن تبریک ایام دهه امامت و ولایت گفت: یکی از مواردی که در حال حاضر به جد دنبال می‌شود ایجاد ساختار مدیریت پروژه و داشبورد مدیریتی است که برخی دستگاه‌های اجرایی راه‌اندازی شده و ضرورت دارد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز برنامه رصد پروژه‌ها را ایجاد کند.

وی نبود ساختار مدیریت پروژه را ضعف بزرگ کشور دانست و افزود: ایجاد این داشبورد مدیریتی و رصد مستمر پروژه‌ها ضروری است و می‌تواند جلوی انحراف بودجه‌ها را نیز بگیرد.

دوستی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت توجه به توسعه فرهنگی استان گفت: در دور دوم سفر رئیس جمهور ۷۸۹ میلیارد تومان اعتبار برای حوزه فرهنگ اختصاص پیدا کرد که ضرورت دارد با هماهنگی نماینده ولی فقیه در استان برای حل مشکلات فرهنگی و توسعه زیرساخت‌ها در این حوزه هزینه شود.

استاندار هرمزگان در ادامه با اشاره به توفیق دولت سیزدهم در توسعه زیرساخت‌های آموزشی استان هرمزگان گفت: ضرورت دارد مدیرکل نوسازی مدارس استان نقشه کمبودهای مدارس استان را با تمام ضروریات و الزامات اعم از سیستم سرمایشی، نمازخانه و فضای مدیریتی تهیه کند تا بتوانیم بر اساس آن برای رفع فوری کمبودهای آموزشی اقدام کنیم.

وی تصریح کرد: از ابتدای دولت ۷ بیمارستان در دست احداث داشتیم که سه بیمارستان  به بهره‌برداری رسیده و با توجه به اینکه احداث هزار تخت بیمارستانی دیگر در دست اقدام است باید بتوانیم از طریق مولدسازی منابع مورد نیاز تکمیل این بیمارستان‌ها را تهیه کنیم.

استاندار هرمزگان، عنوان‌کرد: مسئله مربوط به تجهیز بیمارستان ستاره خلیج‌فارس نیز باید زودتر حل و فصل شود چون شرکتی که بزرگترین سهام دار آن دولت است نمی‌تواند از اجرای مصوبه هیات دولت شانه خالی کند یا آن را مشروط کند.

احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، خمیر و بوموسی در مجلس شورای اسلامی نیز خواستار برنامه‌ریزی جهت حضور مستمر نمایندگان مردم در جلسات شورای برنامه‌ریزی استان شد.

وی همچنین مطالبی در رابطه با لزوم هوشمندسازی چاه‌های آب کشاورزی برابر تکلیف قانونی، تلاش برای حل مشکلات آب مناطق دارای تنش استان توسعه راه‌های روستایی و رعایت مسائل زیست محیطی در جانمایی پالایشگاه جدید مطرح کرد.

مرادی در پایان اجرای نهضت هر روستا یک زمین چمن ورزشی را مطرح کرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha