• دوشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403040402655
  • خبرنگار : 50042

خیمه خدمت در منجیل دایر شد

خیمه خدمت در منجیل دایر شد

ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان رودبار از برپایی خیمه خدمت در دهه امامت و ولایت و در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، با هدف تداوم ارائه خدمات خالصانه شهید جمهور در شهر منجیل خبر داد.

طهمورث عموپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به راه اندازی خیمه خدمت در شهرستان رودبار اظهار کرد: خیمه خدمت همزمان با فرارسیدن دهه امامت و ولیت به نیابت از شهید آیت‌الله رئیسی، سید محرومان و شهید خدمت و همراهان‌شان در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از عصر سوم تیرماه آغاز شده و به مدت ۵ روز با غرفه‌ها و برنامه‌های متنوع در شهر منجیل در حال برگزاری است.

فرماندار شهرستان رودبار با بیان اینکه خیمه خدمت با غرفه‌ها و برنامه‌های متنوع به همت مجموعه‌های فرهنگی و مردمی برپا شده، افزود: خیمه خدمت در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «همه مجموعه‌های فرهنگی و مردمی باید پای کار باشند و جبهه فرهنگی تشکیل دهند» در دستورکار قرار گرفت و مجموعه‌های مختلف مردمی، بسیجی، هیئتی و خدمتی شهرستان رودبار همدلانه و خودجوش اقدام به برگزاری خیمه معرفت در شهر منجیل کردند.

وی گفت: یکی از ویژه برنامه‌های این خیمه، برگزاری پاتوق گفت‌وگو یا تریبون آزاد با موضوع انتخابات است، مسئولین و افراد تحلیلگر به بیان شاخص‌های نامزد اصلح می‌پردازند، مردم و جوانان هم مطالبات و دغدغه‌های خود را بیان می‌کنند. علاوه بر این ادارات مختلف هم در این مکان مستقر هستند و به مردم خدمات ارائه می‌کنند، به دنبال این هستیم که طرح خیمه خدمت در مناسبت‌های مختلف در شهرستان برگزار شود.

عموپور با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات، تصریح کرد: شهید جمهور رئیسی «الگوی خدمت» در انقلاب اسلامی شد؛ ان‌شاءالله مردم با بصیرت و ولایتمدار ایران اسلامی، با انتخاب فرد اصلح در هشتم تیرماه، آینده مطلوبی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم بزنند.

خیمه خدمت در منجیل دایر شد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha