• دوشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403040402605
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان:

۶۰۰۰ پلیس امنیت انتخابات ریاست جمهوری را در کرمانشاه تامین می‌کنند

۶۰۰۰ پلیس امنیت انتخابات ریاست جمهوری را در کرمانشاه تامین می‌کنند

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی کامل پلیس کرمانشاه برای تامین امنیت انتخابات ریاست جمهوری، گفت: بیش از شش هزار نیروی پلیس در استان به صورت مستقیم و غیرمستقیم درگیر برگزاری این رویداد مهم هستند و حفظ امنیت آن و حراست از آراء مردم را عهده‌دار خواهند بود.

سردار مهدی حاجیان در قرارگاه انتظامی امام علی ( ع) کرمانشاه، اظهار داشت: پس از شهادت مظلومانه آیت الله رئیسی و مشخص شدن برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری در کشور، پلیس نسبت به انجام برنامه‌ریزی‌های لازم برای تامین امنیت این رویداد ملی اقدام کرد.

وی ادامه داد: در همین راستا نیروهایی که باید پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند و همچنین عوامل پشتیبان مشخص شدند و دوره‌های آموزشی لازم برای این افراد برگزار شد تا با آمادگی کامل به اجرای ماموریت بپردازند.

 حاجیان افزود: هر چند نیروهای پلیس کرمانشاه به واسطه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال گذشته و اردیبهشت امسال آمادگی لازم را داشتند، اما به دلیل اهمیت انتخابات پیش‌رو و صیانت از آراء مردم، دوره‌های آموزشی مجزایی با رویکرد انتخابات ریاست جمهوری ترتیب داده شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه بیش از شش هزار نیروی پلیس به صورت مستقیم و غیرمستقیم امنیت انتخابات پیش رو در استان را عهده دار هستند، تاکید کرد: تمامی همکاران پرتلاشم بر سر عهد و پیمان خود با مردم هستند و در این کارزار هم با همه توان از آراء مردم حراست می‌کنند.

وی همچنین با اشاره به رصد فعالیت ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در کرمانشاه، گفت: همه این افراد باید در چارچوب مقررات حرکت کرده و ضمن تمکین به قانون از برخی بداخلاقی ها و تخریب وجه دیگر کاندیداها خودداری کنند.

 حاجیان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه بداخلاقی انتخاباتی از سوی ستادهای انتخاباتی، موضوع را به پلیس گزارش دهند و مطمئن باشند حتما رسیدگی لازم صورت خواهد گرفت.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش یادآوری کرد: انتخابات پیش‌رو رویداد بسیار مهمی است و حضور پروشور و حداکثری مردم می‌تواند باعث افزایش اقتدار سیاسی کشور در مجامع جهانی و بین‌المللی شود.

وی ادامه داد: دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب مدت‌هاست فعالیت تبلیغاتی خود را برای ترغیب مردم در راستای عدم مشارکت در این رویداد ملی آغاز کرده و با سیاه‌نمایی قصد دارند حضور مردم را در این عرصه کم اهمیت و بی‌فایده نشان دهند.

 حاجیان گفت: مطمئنا این توطئه دشمنان نیز همانند انتخابات گذشته و مناسبت‌های دیگر نقش برآب خواهد شد و ملت بزرگ و با بصیرت کشورمان با درک اهمیت موضوع، حضوری قاطعانه و پرشور پای صندوق‌های رای خواهند داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha