• دوشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1403040402480
  • خبرنگار : 50134

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان:

امسال ۵۷۰ عنوان برنامه شاخص روز عید غدیر خم در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

امسال ۵۷۰ عنوان برنامه شاخص روز عید غدیر خم در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: در عید غدیر خم ۵۷۰ عنوان برنامه شاخص در سطح استان با برپایی ۴۰۰ ایستگاه و موکب برگزار می شود.

حجت الاسلام امامی ۴ تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، افزود: برگزاری ۱۴۰ جشن تجمیعی، برگزاری ۱۵کیلومتر پیاده رویی غدیر، توزیع ۴۳۶هزار پرس غذا در ارومیه و پخت ۱۱۰ دیگ غذا در دو شهرستان ارومیه و خوی از جمله برنامه های است که در روز عید غدیر اجرا می شود.
 
وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه عید غدیر خم از امشب در خیابان شهید سلیمانی ارومیه تحت عنوان مهمانی یک کیلومتری به مدت دو شب برگزار می شود، خاطرنشان کرد: علاوه بر این در تمامی ۱۲بخش ارومیه ویژه برنامه عید غدیر خم برگزار می شود. 

وی در خصوص اقدامات انجام گرفته سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در سال گذشته و ۳ ماهه سال جاری نیز اظهار کرد: در دهه کرامت امسال ۲۰۰ برنامه تحت عنوان زیر یایه خورشید برگزار شد.

وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان گذشته ۸۰کرسی تدبر و تفسیر قرآن، ۵۰۰جلسه جمع خوانی قرآن، توزیع بیش از ۸ هزار افطاری و خدمت رسانی فرهنگی به ۱۰هزار دانش آموز انجام شد.

حجت الاسلام امامی ادامه داد: یکی از اقدامات مهم سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تشکیل شورای ستایشگران بانوان است که برای اولین بار با هدف انجام مستقل  فعالیت هیئت‌های بانوان استان تشکیل شد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه یکی از فعالیت‌های سازمان تبلیغ و سازماندهی مبلغین است، یادآور شد: در سال گذشته ۲هزار نفر مبلغ بومی و غیر بومی ساماندهی شدند و محتوای تبلیغی در اختیار آنها قرار داده شد و دوره ویژه توانمندی سازی آنها برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha