• دوشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403040402469
  • خبرنگار : 50549

فرماندار خبرداد

حضور قطعی سه نامزد انتخاباتی در مشهد

حضور قطعی سه نامزد انتخاباتی در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار مشهد از حضور قطعی آقایان پزشکیان، جلیلی و قالیباف در روز ششم تیرماه در مشهد خبر داد.

محسن داوری امروز چهارم تیرماه در استودیو انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد:  با توجه به اینکه انتخابات زودهنگام است و فرآیند آن باید بین ۳۰ تا ۴۰ روز انجام شود، تعدادی به کمیته‌های انتخابات اضافه شد که از جمله آن می‌توان به کمیته بانوان اشاره کرد.

وی با اشاره به افزایش کمیته‌ها از ۱۳ به ۱۵ کمیته، بیان کرد: در انتخابات قبل کمیته آموزش ذیل کمیته اجرایی بود که در این دوره به یک کمیته مستقل تبدیل شد. از بین ۳۰ معتمد مشهد هم ۸ نفر انتخاب و هیات اجرایی انتخابات تشکیل شد.

فرماندار مشهد اضافه کرد:  ۱۹۲۰ شعبه أخذ رأی در سطح مشهد جانمایی و ۳۵ هزار عوامل اجرایی، نظارت و امنیت و انتظامی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری حضور خواهند داشت.

داوری با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری، عنوان کرد: فعالیت تبلیغاتی برای فضاسازی جهت مشارکت حداکثری در دستور کار قرار گرفته است. علاوه بر این همایش برای اقشار نیز برگزار و در راستای تبیین اهمیت انتخابات گفتمان صورت گرفته است.

وی افزود: با آغاز مهلت قانونی تبلیغات، ستادها فعال شدند و جلسات با مسئولان ستادها برگزار و در خصوص قوانین تبلیغات نکاتی به آنان گوشزد شد. ارکان امنیتی در حال تلاش برای ایجاد امنیت حداکثری در انتخابات هستند و تمام شرایط برای انتخابات باشکوه آماده است.

فرماندار مشهد با اشاره به قرار دادن فضا برای تبلیغ نامزدهای انتخابات به عنوان یکی از وظایف شهرداری، گفت: تأکید بر مشارکت مردمی از جمله اقدامات شهرداری در تبلیغات انتخاباتی است.

داوری در خصوص حضور نامزدهای انتخابات در مشهد، اظهار کرد: تاکنون چهار نامزد برای روز چهارشنبه درخواست حضور در مشهد داشتند که حضور آقایان پزشکیان، جلیلی و قالیباف قطعی شده و  قطعی شدن حضور آقای قاضی‌زاده باید از سوی ستاد وی اعلام شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha