• دوشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۷
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403040402354
  • خبرنگار : 50627

رئیس ستاد انتخابات استان خبر داد

تعیین ۳۱۶۶ شعبه اخذ رای در آذربایجان شرقی

تعیین ۳۱۶۶ شعبه اخذ رای در آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس ستاد انتخابات استان از تعیین ۳ هزار و ۱۶۶ شعبه اخذ رای در آذربایجان شرقی خبرداد و افزود: آموزشهای لازم به فرمانداران، معاونان فرماندار، بخشداران و اعضای هیأت‌های اجرایی داده شده است.

تراب محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص شعب فعال شهرستان‌ها در انتخابات پیش رو گفت: در شهرستان آذرشهر ۸۷ شعبه، اسکو ۱۲۹، اهر ۱۳۴، بستان‌آباد ۱۲۷، بناب ۱۲۷، تبریز ۸۱۴، جلفا ۸۱، خداآفرین ۵۲، سراب ۱۶۷، شبستر ۱۱۵، عجب‌شیر ۸۷، لیلان ۴۶، مراغه ۱۸۶، مرند ۱۸۲، ملکان ۱۱۹، میانه ۲۳۶، هریس ۹۲، هشترود ۹۹، هوراند ۵۱، ورزقان ۹۸، شهرستان چاراویماق ۶۵ و کلیبر ۷۲ شعبه کار برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را بر عهده خواهند داشت.

وی ادامه داد: از ۳۱۶۶ شعبه فعال، ۲۴۲۹ شعبه ثابت و ۷۳۷ شعبه هم به صورت سیار در روز انتخابات کار اخذ رای را انجام می‌دهند.

وی از تامین و آماده‌‎سازی دستگاه‌های احراز هویت در تمام شهرستان‌ها خبر داد و گفت: امیدوارم این انتخابات نیز همانند انتخابات مجلس شورای اسلامی با آرامش و در کمال امنیت و سلامت برگزار شود.

محمدی چهار مؤلفه مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت در انتخابات ریاست جمهوری کشور را بسیار با اهمیت دانست و گفت: در این میان مؤلفه سلامت انتخابات از وظایف مهم مجریان انتخابات، کاندیداها و هواداران آنهاست  که باید رعایت شود.

وی افزود: تأمین امنیت نیز بر دوش نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی است و مجاهدت‌های شبانه‌روزی این افراد نباید فراموش شود؛ براساس زحمات نیروهای امنیتی است که امنیت پایدار و آرامش مثال‌زدنی در کشور و استان ایجاد شده و کوچک‌ترین مشکل امنیتی نداریم.

وی با تاکید بر اینکه به همه مجریان انتخابات تاکید شده که از حضور در ستادهای تبلیغاتی نامزدها و سوگیری له یا علیه آنها خودداری کنند، افزود: اصل بر حضور حداکثری است.

محمدی با بیان اینکه نباید شاهد تخریب نامزدهای انتخاباتی از سوی هواداران آنها باشیم، ادامه داد: عملکرد ستادهای تبلیغاتی توسط نهادهای مسئول رصد می‌شود و از مسئولان این ستادها انتظار داریم که اعضای خود را به همدلی و رعایت اخلاق انتخاباتی دعوت کنند.

وی از مسئولان ستادهای تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری در استان خواست که نظارت دقیقی بر فعالیت این ستادها داشته باشند و تجمعات حمایت از نامزدها را با هماهنگی نهادهای مسئول به ویژه فرمانداری‌ها برگزار کنند تا مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

محمدی گفت: اگر مردم بدانند مسئولان دلسوزانه و صادقانه تلاش می‌کنند قطعاً در انتخابات شرکت خواهند کرد و نظرسنجی‌ها نیز حاکی از مشارکت بالای مردم در انتخابات است.

وی گفت: اگر عملکرد دولت سیزدهم با زبان گویا و رسا بیان شود در مشارکت  مردم تأثیرگذار خواهد بود. مردم باید بدانند خادمان آنها در این ۳۳ ماه چه کارهایی کرده‌اند و وظیفه ماست که خدمات دولت  را در این مدت تبیین کنیم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha