• دوشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۹
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403040402185
  • خبرنگار : 50046

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی خبر داد

تحویل ۳۷۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان در دولت سیزدهم

تحویل ۳۷۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان در دولت سیزدهم

ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی از تحویل ۳۷۹۴ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان در دولت سیزدهم خبر داد.

مجید الهی راد در نشست خبری که چهارم تیرماه برگزار شد، اظهار کرد: اعتبار منازل ساخته شده ۶۴۵ میلیارد تومان بوده است.

وی با اشاره به اینکه افراد تحت پوشش این اداره کل ۱۰۲ هزار و ۱۲۷ نفر است، گفت: در دولت سیزدهم ۱۴۰۲ میلیارد تومان مستمری به مددجویان پرداخت شده است.

الهی راد افزود: تامین ۳۰۰۰ سری جهیزیه برای مددجویان کمیته امداد، اختصاص هفت میلیارد تومان برای گازکشی مسکن مددجویان، پرداخت ۳۰۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه و تحویل وسایل گرمایشی برای ۱۰ هزار خانوار از مصوبات سفر شهید آیت الله رئیسی به این استان بود که به طور کامل محقق شده است.

وی ادامه داد: اختصاص ۴۵۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶ از دیگر مصوبات بود که به طور کامل محقق شد و ساخت ۴۰۰۰ مسکن نیز از مصوبات سفر بوده که ساخت آن ها در حال انجام است.

این مقام مسئول بیان کرد: در دولت سیزدهم ۵۶۷۶ سری جهیزیه به مددجویان پرداخت شده است.

وی به پرداخت ودیعه مسکن نیز اشاره کرد و گفت: در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۱۴۳ میلیون ریال، در سال گذشته ۲۶۸ میلیون ریال ودیعه مسکن به مددجویان پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه در دولت سیزدهم قبول آب، برق و گاز مددجویانی که الگوی مصرف را رعایت کنند، رایگان است، افزود: در این راستا ۲۹ هزار و ۴۵۹ خانوار در حوزه آب، ۳۹ هزار و ۶۴۸ خانوار در حوزه برق و ۲۹ هزار ‌و ۸۴۱ خانوار در حوزه گاز، الگوی مصرف را رعایت کرده و قبوض آن ها رایگان شده است.

به گفته وی، در دولت سیزدهم ۹۳۲۷ فقره وام کارگشایی با مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان و ۹۶۵۵ فقره تسهیلات اشتغال با اعتبار ۹۵۳ میلیارد تومان به مددجویان پرداخت شده است.

الهی راد به طرح اشتغال از طریق کاریابی نیز اشاره کرد و ادامه داد: از طریق پرداخت تسهیلات به کارفرمایان برای ۶۶۷ نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

به گفته وی، در سال گذشته ۲۱۰۰ خانوار توانمند شده و از حمایت کمیته امداد خارج شده اند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha