• یکشنبه / ۳ تیر ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۸
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403040301825
  • خبرنگار : 71610

پیشنهاد کانادا به صهیونیست‌های شمال اراضی اشغالی برای مهاجرت

پیشنهاد کانادا به صهیونیست‌های شمال اراضی اشغالی برای مهاجرت
شهرک‌نشینان صهیونیست

در پی تشدید حملات حزب‌الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی، منابع رسانه‌ای از پیشنهاد کانادا به صهیونیست‌های ساکن این منطقه برای مهاجرت به این کشور پرده برداشتند.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های عبری در این باره فاش کردند: کانادا به اسرائیلی‌های ساکن شمال پیشنهاد داده است که به دلیل تشدید تنش در این منطقه به این کشور مهاجرت کنند.

به‌ تازگی رجزخوانی‌های جنگ‌طلبانه مقامات تل‌آویو علیه حزب‌الله به اوج خود رسیده است. ارتش صهیونیستی که پس از ۹ ماه جنگ هنوز نتوانسته از پس رزمندگان کم‌تعداد حماس در جغرافیای محدود غزه و آن هم با سلاح‌های محدودی که آن‌ها در اختیار دارند برآید، حال مدعی است طرح حمله به لبنان را تکمیل کرده و درصدد اجرای آن است.

از زمان آغاز جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است. حزب‌الله لبنان بر توقف جنگ غزه به‌عنوان شرط خود برای توقف حملاتش علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرده است.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده است که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

به گزارش رسانه‌های عبری ده‌ها شهرک در شمال اراضی اشغالی به دلیل حملات حزب‌الله تخلیه شده و این مناطق شبیه شهر ارواح شده است. ساکنان شهرک‌های شمال می‌گویند کابینه نتانیاهو آن‌ها را به حال خودشان رها کرده است و فکری برای حل بحران مناطق شمالی نمی‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar

نتان یاهوی پلید و ملعون و بایدن پیر زپرتی کودک کش از همین احمق ها هستند و پایان خودرا در جنگ با لبنان بفضل الهی رقم خواهند زد بطوری که بایدن نتواند بفهمد بکدام طرف فرارکند و دراین جنگ نتان یاهو بدرک واصل خواهد شد و احزاب تندرو و کندروی صهیونیست و ژنرالهای کودک کش همگی اسیر نیروهای مقاومت خواهند شد.

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۳ ۲۱:۴۱

انشالا بامید خدا به حول و قوه الهی آخر عمر صهیونیستهای کصافت هستش

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۴ ۱۹:۲۲

ماشالابه حزب الله لبنان که انقدرقوی شده که هم اسراییل وهم قدرت اول جهان امریکارومیتونه شکست بده وارزو مسلمونارو براورده کنه براش ازخدا نصرت وظفر طلب میکنیم .یدالله فوق ایدیهم

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۴ ۰۲:۱۱

لعنت بر کودک کشان لعنت بر صهیونیستهای حیوان درود بر مجاهدان راه آزادی ‌ کاش می توانستیم به فلسطین کمک ملموس و محسوس تری داشته باشیم .

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۴ ۰۴:۲۴

اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود. امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه)

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۴ ۰۷:۵۹

اسرائیل میخواد در صورت جنگ با لبنان پای ایران راوسط بکشه تا به اهداف پلیدش دست پیدا کنه ایران باید بیدار باشه

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۴ ۱۶:۳۴

همه اشغالگران رابه کانادا انتقال دهند

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۴ ۲۰:۰۴

کانادا یه گوشه از کشور وسیع خود را به صهیونیست‌ها بدهد و کشور اسرائیل را به آنجا منتقل کنند و فلسطین را بدهند به صاحبان اصلی خودش تا همه این جنگها و کشت و کشتارها تمام شود