• یکشنبه / ۳ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۵
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403040301436
  • منبع : نمایندگی کردستان

اتصال ۱۰۰ درصدی فرمانداری‌ها و بخشداری‌های کردستان به فناوری ‌فیبرنوری‌

اتصال ۱۰۰ درصدی فرمانداری‌ها و بخشداری‌های کردستان به فناوری ‌فیبرنوری‌

ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: تمام فرمانداریها و بخشداریهای کردستان به منظور تهسیل در فرآیند کاری به صورت ۱۰۰ درصد به فناوری فیبرنوری تجهیز و متصل هستند.

آزاد حکمت ۳ تیر در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه زیرساخت فیبرنوری به صورت ۱۰۰درصدی برای فرمانداری ها و بخشداری های کردستان ایجاد و فراهم شده است، اظهار کرد: این مهم در تسریع‌بخشی و کیفیت فرآیندها و امور اداری آنها تاثیر بسزایی دارد.

وی افزود: تامین امنیت در انتقال داده‌های بین سازمانی بر بستر مطمئن، ایجاد شرایط مطلوب در خدمت‌رسانی به مراجعان از وظایف مخابرات نسبت به مشتریان G و کلان است که براساس شاخص‌ها و معیارهای موجود عملیاتی شده است.

حکمت با اشاره به برخی حساسیت‌های موجود در بخش امنیت و حفاظت از اسناد الکترونیکی در ادارات بیان کرد: مخابرات منطقه علاوه بر رسالت‌ها و استراتژی‌های کاری خود در راستای تحقق برنامه مسئولیت اجتماعی نیز در کوتاه ترین زمان نسبت به تجهیز فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها به فیبرنوری و ایجاد زیرساخت‌های آن اقدام کرده است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو در هشتم تیرماه و اجرای کامل کابل‌کشی فیبرنوری در بخشداریها و فرمانداری‌های استان، عنوان کرد: این مهم شرایط برگزاری انتخابات و هرگونه فعالیت الکترونیکی و اینترنتی را در سطح مطلوب فراهم آورده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های ارتباطی در شعب اخذ رای برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در استان ایجاد شده است.

حکمت ارتقا و بروزرسانی زیرساخت های مخابراتی در ارائه خدمات بهتر به شهروندان را از برنامه‌های اصلی شرکت مخابرات ایران اعلام کرد و یادآور شد: این منطقه نیز همسو با سیاست‌های کلان مخابرات ایران با سرمایه‌گذاری و ایجاد فضای بهتر شرایط بهره‌مندی مشتریان از سرویس‌ها و خدمات مخابراتی را مهیا ساخته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha