• یکشنبه / ۳ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۳
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403040301250
  • منبع : نمایندگی اردبیل

فرماندار پارس آباد:

ملاک اصلح بودن کاندیداها در ولایت مداری و داشتن برنامه برای حل مشکلات مردم است

ملاک اصلح بودن کاندیداها در ولایت مداری و داشتن برنامه برای حل مشکلات مردم است

ایسنا/اردبیل فرماندار پارس آباد گفت: مردم ملاک اصلح بودن کاندیداها را در ولایت مداری، جهادی و دلسوز مردم بودن و داشتن برنامه برای حل مشکلات مردم و ادامه راه شهدای خدمت می‌دانند.

جابر جهان‌بین در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: دولت مردمی شهید رئیسی با قدرت و تمام توان در حال تلاش برای حل مشکلات بود و توفیقات بزرگی را در سطح بین‌المللی و عضویت در مجامع بزرگ منطقه ای و بین الملی داشت.

فرماندار شهرستان مرزی پارس آباد مغان گفت: دولت سیزدهم در داخل کشور با جراحی بزرگ اقتصاد در مسیر حل مشکلات تورم و معیشت مردم گام های بلندی برداشت و اصلاح امورات و مبارزه با فساد را سرلوحه کار خود قرار داد و روشی جدید در خدمتگزاری میدانی را معرفی کرد.

رئیس شورای اداری پارس آباد در ادامه گفت: در چنین شرایطی که جوانه های امید برای ایران قوی در جهان ریشه میدوانید ، چهارمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیش بینی نشده و ناخواسته بود که پس از شهادت ریاست محترم جمهور بر اساس قانون کلید خورد و اهمیت و حساسیت ویژه برای کشور برای ادامه مسیر توسعه و خدمتگزاری خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: مردم شهرستان پارس آباد مردمی ولایت مدار و قدردان خادمان خود هستند و این قدردانی را در سیل عظیم برای تشییع پیکر شهدا به نمایش گذاشتند.

نماینده دولت در شهرستان پارس آباد مغان اضافه کرد: مردم شهرستان پارس آباد نسبت به نظام و سرنوشت کشور خود حساس و  در صحنه های انتخابات و راهپیمایی‌ها مشارکتی بی بدیل از خود به نمایش می‌گذارند.

وی با بیان اینکه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، شهرستان پارس‌آباد رتبه اول مشارکت در انتخاب را در سطح استان و شمال غرب کشور به خود اختصاص داد، افزود: شهرستان پارس آباد در جهت تبیین خدمات دولت و نظام با برگزاری  بیش از ۲۵۰ جهاد تبیین و آگاه سازی اقشار مختلف نسبت به اهمیت انتخابات و حضور حداکثری در مسیر ارتقا امید و نشاط و تقویت اعتماد و سرمایه اجتماعی گام برداشته است.

جهان بین اظهار کرد: مردم شریف و بصیر شهرستان با دقت و حساسیت برنامه ها و مناظرات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری را دنبال می کنند و ملاک اصلح بودن را در ولایت مداری و جهادی بودن و دلسوز مردم بودن و داشتن برنامه برای حل مشکلات مردم و ادامه راه شهدای خدمت می‌دانند و در ۸ تیر فرد اصلح را انتخاب و در ادامه برای آبادانی کشور با آن مشارکت خواهند کرد.

رییس شورای تامین شهرستان تاکید کرد: نقش و مشارکت بالای مردم در انتخابات بسیار پر اهمیت و تاثیرگذار در سرعت توسعه و آبادانی کشور خواهد بود.

وی همچنین گفت: بر این اساس مسوولان با خدمتگزاری خالصانه و ایجاد فضای امن و آرام اجتماعی برای شنیدن برنامه های نامزدها هستند و با برگزاری جهاد تبیین برای اقشار مختلف جامعه بر اهمیت انتخابات و مشارکت تاکید دارند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان با اشاره به اینکه روند اجرای انتخابات از هفته های پیش آغاز و تمامی عوامل اجرایی و نظارتی هماهنگ و آموزش های لازم را یاد گرفته‌اند، افزود: تدابیر برای پشتیبانی و انتخاب شعب و تجهیز آنها برای سهولت در دسترسی و اجرای سالم و امن و با مشارکت بالا دیده شده است.

وی گفت: ملت ایران اسلامی ملتی شریف و ولایت مدار و قدرشناس هستند و از رئیس جمهور منتخب خود انتظار ولایت مداری و تلاش در جهت ایجاد وحدت و انسجام  و حل مشکلات اقتصادی و تورم و اشتغالزایی و مسکن و توسعه زیرساخت ها و توجه به نخبگان و جوانان و حمایت از سرمایه گذاری و برقراری ارتباط سازنده با جهان و حمایت از مظلومان و تمثیل جمهوری اسلامی به عنوان الگویی برای جهان هستند.

فرماندار شهرستان پارس آباد مغان اطمینان داد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در جای جای کشور همزمان با ۸ تیر ماه با مشارکت حماسی خود برگ زرین دیگری را در سرنوشت کشور رقم خواهند زد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha