• یکشنبه / ۳ تیر ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۰
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403040301225
  • خبرنگار : 50659

با حضور وزیر کشور؛

تقاطع نیایش اردبیل افتتاح شد

تقاطع نیایش اردبیل افتتاح شد

ایسنا/اردبیل آیین افتتاح پروژه تقاطع غیرهمسطح نیایش و مسیر ارتباطی بین شهرک نیایش تا میدان موذن‌زاده اردبیل با حضور وزیر کشور و جمعی از مسوولان این استان برگزار شد.

محمود صفری، شهردار اردبیل در این آیین گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح نیایش که حدود یک کیلومتر طول دارد، با اختصاص اعتباری افزون بر ۲ هزار میلیارد ریال در بازه زمانی کمتر از ۱۸ ماه آماده بهره‌برداری شد.

صفری افزود: این پروژه شهرک‌های کوثر، نیایش و دادگستری را از ترافیک نجات می‌دهد و سوای اینها با اجرای یک فاز اضافه ساکنان خیابان ساحلی کارشناسان، بسیجیان و آتاماشین هم جزو ۱۰ شهرک و محله‌ای هستند که بهم متصل و هم از بن‌بست خارج می‌شوند.

وی تسهیل دسترسی به منطقه گردشگری شورابیل را از جمله مزیت‌های اجرای این پروژه برشمرد و بیان کرد: این پروژه می‌تواند به مسافران کمک کند تا بدون ورود به مرکز شهر از مسیر کمربندی به نقطه خروجی شهر بروند.

شهردار اردبیل عنوان کرد: معضل ترافیک یکی از دغدغه‌های مردم است، در این زمینه توانستیم با دانشگاه شریف قرارداد ببندیم که ۱۹ دوربین در سطح شهر نصب کرده و ۱۶ دستگاه دوربین هم امسال اضافه می‌کنیم. با ۳۵ دوربین نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها در مجموع، ۱۲۰ دستگاه دوربین خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: استفاده از این دوربین‌ها نیازمند اینترنت پرسرعت بود که با پیگیری‌های انجام شده، پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها نیز به اجرا درآمد که تا شهریور پایان می‌یابد و می‌تواند به مدیریت ترافیک کمک کند.

صفری به بازدید وزیر کشور از پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید رئیسی نیز اشاره کرد و گفت: این پروژه که با طول هشت کیلومتر بزرگترین پروژه عمران شهری شمال‌ غرب کشور است، حدود ۱۳ ماه پیش کلنگ‌زنی شد و پیش‌بینی می‌شود که تا سه ماه آینده به مرحله افتتاح برسد.

وی با اشاره به ۲۰ رمپ، چهار لوپ و چهار تقاطع در نظر گرفته شده برای این پروژه گفت: با تکمیل پروژه کمربندی دوم اردبیل تکمیل خواهد شد و یک‌چهارم شهر از معضل ترافیک نجات پیدا می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha