• شنبه / ۲ تیر ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۸
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403040201046
  • خبرنگار : 50597

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

مشارکت بالا در انتخابات امنیت‌ساز است

مشارکت بالا در انتخابات امنیت‌ساز است

ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: مشارکت بالا نشانه وحدت ملی در کشور است و وحدت ملی، امنیت‌ساز بوده و باعث بالا رفتن قدرت بازدارندگی کشور می‌شود.

سرتیپ دوم پاسدار مرتضی عمومهدی در جلسه شورای اداری دلیجان با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی اظهار کرد: شهید بهشتی خدمات خوبی را به کشور ارائه داد و دشمن نیز متوجه شد که کجا را نشانه برود تا بتواند نخبه‌ای را که می‌توانست برای آینده انقلاب اسلامی نقش آفرینی کند، از سر راه خود بردارد.

وی ادامه داد: شهادت آیت‌الله رئیسی ما را به یاد شهادت شهید بهشتی انداخت. وی بیش از اینکه به دنبال نشان دادن خود باشد، به دنبال انجام وظایف خود بود و در این مسیر تهمت‌های بسیاری نیز شنید.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به حادثه رخ داده برای شهدای خدمت، افزود: جمعی از مردمی‌ترین، انقلابی‌ترین، شجاع‌ترین و استکبارستیزترین مردم ما در این حادثه به شهادت رسیدند. در طول تاریخ، هیچ کشوری در یک بازه کوتاه ۴۰ ساله به این میزان حادثه را تجربه نکرده است. شهید امیرعبداللهیان یکی از بهترین وزرای خارجه کشور بعد از انقلاب بود. بخشی از عزت، اقتدار و صلابت کشور حاصل تلاش‌های ایشان بود.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات، تصریح کرد: باید مسئولی در تراز انقلاب اسلامی و در سطح تهدیدات بین‌المللی برای انقلاب اسلامی انتخاب شود تا در بحران‌ها با توجه به جایگاه نظام در جهان، رفتار کرده و کشتی نظام را به ساحل برسانند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: اگر چه انتخاب رئیس جمهور با حضور حداقلی نیز فراهم خواهد شد اما کسی که در انتخابات شرکت می‌کند، از حق خود استفاده می‌کند، حق مطالبه‌گری و نقد دارد اما اگر کسی از حق شرکت خود در انتخابات استفاده نکند باید تابع اتفاقات آینده کشور باشد و انتخاب دیگران را بپذیرد.

وی با اشاره به اهمیت میزان مشارکت در انتخابات، ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان متوجه شدند در برابر تمدن‌های پوسیده‌ای که غرب برای جهان به ارمغان آورده است، تمدن و فرهنگی به نام تمدن نوین اسلامی به وجود آمده و امروز انقلاب اسلامی با سرعت چشمگیری در حال صدور به جهان است.

وی افزود: حضرت امام فرمول اداره جهان مبتنی بر حاکمیت آمریکا به عنوان ارباب دنیا را قبول نداشت و به دنبال کشوری آزاد، خودکفا و مستقل بود. دشمنان متوجه ظهور تمدن نوینی در جهان شدند که اگر این تمدن نوین در دنیا گسترش پیدا کند، طومار مکتب‌های غربی را درهم خواهد پیچید و به همین دلیل به دشمنی با انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف پرداختند و رفتارهای ناشایستی را علیه ایران انجام دادند.

وی گفت: دشمنان جنگ‌ها و فتنه‌های مختلفی را علیه این ملت به وجود آورده و فضایی را برای دنیا ترسیم کردند که انتخابات به منزله رفراندوم نظام تلقی شود که براساس آن اگر مردم در انتخابات شرکت کنند موافق نظام بوده و کسانی که شرکت نمی‌کنند، مخالفان نظام هستند اما ما معتقدیم کسانی که در انتخابات شرکت نمی‌کنند، مخالف نظام نیستند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه بیشترین تاکید رهبری بر مشارکت بالا در انتخابات بوده و آن را نشانه وحدت ملی در کشور می‌داند، افزود: مشارکت بالا نشانه وحدت ملی در کشور است و وحدت ملی، امنیت‌ساز بوده و باعث بالا رفتن قدرت بازدارندگی در کشور می‌شود.

وی تصریح کرد: زیر چتر امنیت، شکوفایی علم، دانش، فرهنگ، اقتصاد و سیاست رقم می‌خورد. فارغ از نتیجه انتخابات، باید برای حضور حداکثری تلاش کنیم تا دشمن را ناامید کنیم. دشمن مشارکت پایین را به عنوان دستاویزی برای خود می‌داند.

سردار عمومهدی گفت: به دنبال عملیات طوفان‌ الاقصی و عملیات وعده صادق موجب مایوس شدن دشمنان و امیدواری مستضعفین شده و تراز انقلاب اسلامی بالا رفته است. دشمن به دنبال این است که با سیاه‌نمایی و هویت‌زدایی، بین مردم و بدنه حاکمیت فاصله بیندازد. باید با مشارکت در انتخابات، مانع از سوء استفاده دشمن شویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha