• شنبه / ۲ تیر ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۹
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403040200916
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

دبیر ستاد امنیت انتخابات استان عنوان کرد

۲۲۰۰ نفر، امنیت انتخابات خراسان جنوبی را به عهده دارند

۲۲۰۰ نفر، امنیت انتخابات خراسان جنوبی را به عهده دارند

ایسنا/خراسان جنوبی دبیر ستاد امنیت انتخابات استان خراسان جنوبی گفت: حفاظت از ۷۷۲ شعبه اخذ رای استان را ۲ هزار و ۲۰۰ نیرو با محوریت فراجا به عهده دارند و به همین تعداد افرادی به عنوان پشتیبان، پیش بینی شده اند.

محمد شریف گلچین امروز شنبه ۲ تیر با اعلام این خبر با اشاره به اینکه کشور مهیای برگزاری انتخابات زودهنگام چهاردهمین دوره ریاست جمهوری است، افزود: فرآیند انتخابات بر چهار محور مورد تاکید مقام معظم رهبری شامل سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ستاد امنیت انتخابات به موازات ستاد انتخابات استان تشکیل شد، به تشریح تکالیف و وظایف این ستاد پرداخت.

مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه همه انتخابات‌ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای ما امنیت ساز بوده است، گفت: هر وقت مردم در صحنه‌های مختلف حضور یافته اند، حضور آنها برای کشور امنیت ساز بوده است.

وی ادامه داد: در زمینه امنیت انتخابات شاید نگاه ما بیشتر مربوط به برقراری امنیت در روز انتخابات باشد، اما واقعیت این است که از ماه‌ها قبل برنامه ریزی‌های لازم صورت می‌گیرد تا در حوزه‌های مختلف قبل، حین و بعد از انتخابات مشکلی پیش نیاید.

گلچین یادآور شد: بخشی از انجام این کار مربوط به امنیت خطوط ارتباطی و پایداری انرژی است تا در روند برگزاری انتخابات مشکلی ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه عرصه فضای مجازی هم به خوبی رصد می‌شود تا بستر مناسب روانی برای مردم و شرکت در انتخابات فراهم شود گفت: زمانی می‌توانیم امنیت مطلوبی داشته باشیم که همه در کنار هم باشیم زیرا امنیت نتیجه مشارکت همه افراد جامعه است.

دبیر ستاد امنیت انتخابات استان خراسان جنوبی افزود: امنیت انقلاب و نظام، مردم پایه است و در دستور کار همه ارکان اجرایی کشور قرار دارد، مردم در برقراری امنیت کشور نقش کلیدی و اساسی دارند به ویژه در انتخابات این نقش از اهمیت بیشتری برخوردار است چون مردم برای تعیین سرنوشت خود و مدیریت اجرایی کشور به مدت چهار سال، در انتخابات شرکت می‌کنند.

وی اظهار کرد: امیدواریم همانطور که در انتخابات سال‌های گذشته خراسان جنوبی رتبه برتر مشارکت مردم در انتخابات را کسب کرد، با حضور گسترده مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم رتبه برتر را از آن خود کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha