• شنبه / ۲ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۱
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403040200843
  • خبرنگار : 50187

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان :

مشارکت حداکثری در انتخابات، جلوی خطای محاسباتی دشمن را می‌گیرد

مشارکت حداکثری در انتخابات، جلوی خطای محاسباتی دشمن را می‌گیرد

ایسنا/کرمان مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات برای کشورمان امنیت‌آفرین است و باعث می‌شود دشمنان مرتکب خطای محاسباتی در قبال ایران نشوند.

مجتبی سلطانی امروز دوم تیرماه در گفت و گوی رسانه‌ای ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، به تاکید رهبر معظم انقلاب درباره مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اشاره و اظهار کرد: مشارکت حداکثری انسجام و قدرت ملی کشور را افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید در ابعاد مختلف از جمله برنامه جامع کاری، قوی باشد؛ گفت: اینکه رئیس جمهور آینده با رأی بالا انتخاب شود، بسیار اهمیت دارد و مشارکت گسترده مردم در انتخابات برای کشورمان امنیت‌آفرین است و باعث می‌شود دشمنان مرتکب خطای محاسباتی در قبال ایران نشوند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان با اشاره به چهار راهبرد مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت در انتخابات بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی یک الگوی جدید تمدنی بود که امام راحل آن را هدایت کرد و به پیروزی رساند و با روی کار آمدن این نظام مقدس، ملت آغازگر تغییر مسیر تاریخ شدند.

 وی با اشاره به مشارکت بی نظیر مردم ایران در انتخابات ۱۲ فروردین ۵۸ تصریح کرد: به طور میانگین در کشور ما طی ۴۵ سال گذشته هر سال یک انتخابات برگزار شده و به این معناست که در کشور ما، تکیه نظام جمهوری اسلامی به مردم و دادن حق انتخاب به آنها، یک واقعیت روشن و ملموس است.

سلطانی نژاد تحقق ایران قوی را نیازمند مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای دانست و اظهار کرد : یکی از پیامدهای حضور باشکوه مردم در انتخابات، تولید قدرت برای نظام است و رسانه‌های گروهی نقش بی بدیل ، بسیار مهم و تاثیرگذاری در ترغیب مردم برای حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح دارند.

وی بیان کرد: ما هر زمان که با راهبرد مقاومت در برابر دشمن ایستادیم و مشارکت گسترده‌ای در انتخابات داشتیم، شاهد عقب‌نشینی دشمن بودیم بنابراین مشارکت گسترده مردم در انتخابات، تاثیر مستقیمی در تولید قدرت برای دستگاه سیاست خارجی و دیپلماسی کشور خواهد داشت.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد شهدای خدمت گفت: شهید آیت‌الله رئیسی طی سه سال گذشته تلاش‌های بسیار زیادی را برای خدمت‌رسانی به مردم و حل مشکلات جامعه انجام داد و روند حرکت کشور را سرعت بخشید و به نظرات مردم توجه کرد و به همین سبب ملت عزیز ما از او به عنوان خادم ملت یاد می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha